Slut med bookinggebyr på studenterkørsel - Ny bookingplatform er nu online

En ny æra for studenterkørsel er begyndt med lanceringen af Student’r, en digital platform dedikeret til booking af studenterkørsel, hvor eleverne slipper for dyre og irriterende bookinggebyrer. Student’rs formål, er at gøre studenterkørsel både enklere, billigere og mere gennemsigtigt for de mange studerende, der hvert år fejrer afslutningen af deres gymnasietid med den traditionelle køretur ud til familie og venner.

Iført huer og store smil, nyder studenterne deres store dag med studenterkørsel
Iført huer og store smil, nyder studenterne deres store dag med studenterkørsel Studentr

Ingen gebyrer for eleverne – vognmændene hjælper med gennemsigtigheden

Hos Student’r er det slut med skjulte gebyrer og ekstra omkostninger. I stedet for at pålægge eleverne bookinggebyrer, har platformen valgt en model, hvor vognmændene betaler en fast medlemspris for at være en del af Student’r. Denne løsning giver ikke kun en mere gennemsigtig prisstruktur, men sikrer også at alle parter, både studerende og vognmænd, får en fair aftale uden ubehagelige overraskelser.

“Vi ønsker at skabe en platform, hvor økonomisk transparens og kundetilfredshed er i centrum. Hos Student’r er det de studerende, der er i fokus, og vi vil sikre, at deres store dag bliver både mindeværdig og bekymringsfri,” udtaler Dinny Eriksen, medstifter af Student’r.

For at give et indblik i, hvordan Student’r gavner både studerende og vognmænd, har vi talt med en af de vognmænd, der allerede er en del af platformen. Her deler han sine tanker om fordelene ved Student'r og hvordan det har påvirket hans arbejde med studenterkørsel

"Som vognmand har jeg kørt studenter i mange år, og jeg ser virkelig frem til at være en del af Student'r. Det er en platform, der sætter både os og de studerende i fokus, og det mærkes. Det faste medlemsgebyr betyder, at jeg ved, hvad jeg skal forholde mig til, uden at der kommer overraskende ekstraomkostninger. Samtidig får de studerende en gennemsigtig og enkel bookingoplevelse uden skjulte gebyrer. Jeg er overbevist om, at Student’r vil gøre studenterkørslen til en endnu bedre oplevelse for alle involverede." Udtaler Claus Wilson, fra Eventtrucks.

Sikkerhed og tryghed i højsædet

Studentertiden afsluttes med en studenterkørsel, hvor alle kan være med. Det er en af de vigtigste og mest festlige perioder i de unges liv, og derfor prioriterer Student’r sikkerheden højt. Platformen samarbejder med erfarne og pålidelige vognmænd for at sikre, at studenterkørslen bliver en uforglemmelig oplevelse for alle deltagere, hvor sikkerhed prioriteres.

“Vi ved, hvor vigtigt det er at kunne fejre denne dag uden bekymringer. Derfor samarbejder vi kun med professionelle vognmænd, som lever op til de højeste sikkerhedsstandarder. Vores mål er at skabe de bedste rammer for en festlig og tryg dag,” tilføjer Dinny Eriksen.

Husk at booke i god tid

Studenterkørsel er en populær tradition, og efterspørgslen er stor. Student’r opfordrer derfor eleverne til at booke i god tid for at sikre sig den bedste vogn og dermed også undgå skuffelser. Allerede nu er der bookinger for både sommeren 2025, 2026 og 2027.

“Ved at booke tidligt kan eleverne få et større udvalg af vogne og undgå stress op til deres store dag. Vi opfordrer alle til at sikre sig en plads i god tid,” afslutter Dinny Eriksen.

Kort om Student’r

Student’r er en ny, innovativ bookingplatform, der er skræddersyet til studenterkørsel. Med en fair prismodel, der eliminerer bookinggebyrer for eleverne, og en fokuseret indsats på sikkerhed, tilbyder Student’r en gennemsigtig og enkel løsning for både studerende og vognmænd. Platformen er skabt med det formål at gøre den store dag både økonomisk fordelagtig og tryg for alle involverede.

For mere information og booking: www.studentr.dk

Dinny Eriksen og Claus Wilson

Om Student'r

Student'r er en portal for studenterkørsel af vognmænd til studerende. Vi levere et gebyrfrit samlingssted, så du som studerende ikke skal betale ekstra for at booke studenterkørsel, når du vil have et fælles sted at sammenligne vognmænd