Robert Plant giver koncert i Falkonersalen med sit Saving Grace projekt

ROBERT PLANT PRESENTS ‘SAVING GRACE’ FEATURING SUZI DIAN - FALKONERSALEN 8. MAJ 2025

Saving Grace … et samarbejde bestående af Suzi Dian - vokal, Oli Jefferson - percussion, Tony Kelsey – mandolin, baryton og akustisk guitar, Robert Plant – vokal og Matt Worley – banjo, akustisk og baryton guitar samt cuatro. "... fra en hvisken til et skrig".

"Åbningsnummeret i Saving Graces sæt, 'Undone In Sorrow', illustrerer perfekt aftenens optræden: den effekt, der opstår, når talentfulde musikere samles og skaber følsomme arrangementer og dynamik. Suzi Dian tager føringen på vokalen, hvor hendes smukke stemme klinger gennem dette legendariske spillested, og hun udfører en stabil, men følelsesladet crescendo og diminuendo i harmoni med resten af bandet. De fem musikere spiller sammen i smuk harmoni fra start til slut og nyfortolker en række covernumre, der er samlet fra forskellige steder, og skaber en musikalsk rejse i sin reneste form.

... Disse fem musikere har skabt halvfems minutter med sublim musik med omhyggelige fortolkninger af andres kompositioner og sikret sig, at de præsenterer en innovativ udforskning af sangene, samtidig med at deres essens bevares. Desuden er denne odyssé blevet gennemført i ånden af respekt, musikerskab og begejstring: de er virkelig et glædens band!” Toni Woodward, Americana UK

Billetpriser: PL1: 1240,- / PL2: 840 kr. + gebyr.

• Det officielle billetsalg starter fredag 6. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

• Live Nation presale starter torsdag 5. september kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Mobile-only billetter.

Den albumaktuelle singer-songwriter, Alec Benjamin, gæster Store VEGA den 2. april 2025 som en del af sin 12 Notes Tour.9.9.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alec Benjamin er en multi-platin singer-songwriter, der har cementeret sig som "den næste generations popfortæller" (TIME). Siden sin professionelle debut i 2018 har Benjamin opnået bemærkelsesværdige milepæle med hits som "Let Me Down Slowly" (3x platin; Billboard 200), "If We Have Each Other" (platin), "Water Fountain" (platin) og "Jesus In LA" (guld).