Andersen Global styrker den afrikanske platform med tilføjelse af kapacitet fra investeringsbank

Andersen Global fortsætter med at udbygge sin tværfaglige platform i Afrika og tilføjer investeringsbanks- og M&A-kapaciteter til regionen gennem en samarbejdsaftale med Boston Advisory Limited baseret i Nigeria.

Boston Advisory Limited er en investeringsbanksvirksomhed, der yder en bred vifte af investeringsbanktjenester til en forskelligartet gruppe af virksomheder, offentlige institutioner og formuende enkeltpersoner.

Virksomhedens primære fokusområder omfatter bistand ved transaktioner og kapitalrejsning, og den har arbejdet med en af de største fusioner i ​​Nigeria og rejst mere end 300 mia. NGN. Alle eksperter i virksomheden har mere end tre årtiers erfaring med investeringsbankvirksomhed og betjener nogle af de største virksomheder inden for brancher som fremstilling, olie og gas samt fast ejendom.

"Samarbejdet mellem Boston Advisory Limited og Andersen Global markerer begyndelsen på et nyt og spændende kapitel for vores firma og vores kunder,” siger Funso Popoola, Managing Director i Boston Advisory Limited. "Dette samarbejde er et vidnesbyrd om vores vedvarende forpligtelse på at levere uovertrufne og hele løsninger til vores kunder overalt i regionen."

Andersen Global Chairman og CEO Mark L. Vorsatz tilføjer: "Boston Advisory Limited vil fortsat være førende på markedet og levere enestående værdi, og vi har muligheden for at udvide vores tværfaglige platform og tilføje kapaciteter, der bedst tjener kunderne. Vores samarbejde med denne gruppe gør os i stand til at opnå betydelig indflydelse på hele dette afrikanske marked og positionere os til yderligere ekspansion i denne sektor."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skattejurister samt skatte- og værdiansættelseseksperter i hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 17.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 475 lokaliteter gennem sine medlemsvirksomheder og samarbejdsvirksomheder.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240829521555/da/