3 Danmark

Teleselskabet 3 får nyt og bekymringsløst reklameunivers

Del

I dag løfter 3 sløret for et splinternyt reklameunivers, der bliver omdrejningspunkt for 3’s branding og markedsføring mod privatkunderne i de kommende år. Med budskabet om “No Worries” i baghånden er det 3’s ambition at vise danskerne, hvor nemt det er at være 3-kunde.

Efter i flere år at have det velkendte “Mafia-univers” går 3 i dag i luften med sit nye reklameunivers.

“Tiden er kommet til, at vi går i en ny retning med vores reklameunivers. Målet med det nye univers er at vise, hvor nemt det er at være 3-kunde,” siger Head of Marketing i 3, Jesper Juhl Brogaard. 

Med budskabet om “No Worries” fokuserer 3 i sit nye brandunivers på ubekymrethed og positivitet, når man som kunde skal bruge sin telefon og internetløsning fra 3.   

Omdrejningspunktet for universet vil være en positiv og afslappet surfer-fyr, der har 3Hunden som sidekick. De to lever et afslappet og ubekymret liv ved Vesterhavet, fordi de bl.a. ikke skal bekymre sig om, hvorvidt deres telefon og internet fungerer. 

“Danskerne har i al almindelighed nok at tænke på i en travl hverdag, som i høj grad klares med digitale værktøjer. Om ens mobil- eller internetløsning fungerer, skal ikke være noget, man skal bruge tid på at spekulere over. Derfor beskriver vores nye univers følelsen af at være positiv og fri. Det er netop den følelse og oplevelse, vi ønsker, vores kunder har, når de har 3 som teleselskab.”

Dækning i hele landet 

3’s kampagner har tidligere været præget af store produktioner lavet uden for landets grænser. Men med det nye univers vil 3 også gerne vise, at teleselskabet dækker i hele Danmark. 

“Det er helt bevidst, at vi har valgt at centrere vores nye univers omkring den danske vestkyst. Vi vil gerne vise, at vi dækker hele Danmark med 5G, uanset om du står på Kongens Nytorv eller i vandkanten ved Vesterhavet. Vi dækker 99% af landet, så lige meget hvor du er, er det nemt at være kunde hos 3,” afslutter han. 

“3 har siden 2021 arbejdet på at opsætte 5G i sine eksisterende knap 2400 mastepositioner, som er fordelt over hele landet. Dette projekt blev færdigt i juni, og parallelt med denne opsætning er netværket yderligere udbygget med knap 600 nye mastepositioner, så vi kan få endnu bedre dækning i hele landet, og denne udbygning fortsætter. På den måde vil netværket blive bedre og bedre i de kommende år, også selvom vi allerede dækker 99% af Danmark,“ siger CTO i 3, Kim Christensen. 

Nøgleord

Kontakter

Om 3

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 75 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.

Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark

Skjulte nummer- og adresseoplysninger eksponeret for en del af OiSTERs kunder på www.118.dk27.6.2024 09:07:35 CEST | Pressemeddelelse

I forbindelse med en IT-opgradering hos OiSTER, har en del af kundebasen, som har haft skjult nummer og/eller adresse samt navn, fået disse eksponeret på nummer- og adresseoplysningssiden www.118.dk. Dataene har været eksponeret siden fredag d. 21.06.2024. Fejlen er pr. 26.06.2024 udbedret, så oplysningerne igen er skjulte. I alt har cirka 246.000 kunder fået deres data eksponeret. Alle berørte kunder og relevante myndigheder er orienteret. På baggrund af enkelte kundehenvendelser blev OiSTER gjort opmærksom på hændelsen og har pr. 26.06.2024 udbedret fejlen. “OiSTER ser på denne sag med den største alvor og beklager meget over for de berørte kunder. Vores førsteprioritet har selvfølgelig været at skjule de berørte data på ny, hvilket er løst. Vi har desuden skærpet vores procedurer og implementeret nye foranstaltninger, der skal sikre, at en lignende situation ikke opstår igen. Alle kunder er blevet orienteret, og hændelsen er indberettet til relevante myndigheder,” siger direktør for

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye