Helsingørs SPAR får lokalt købmandspar i spidsen

SPAR åbner en ny butik i Helsingør i september, hvor det erfarne købmandspar Kim og Diana Thorning står klar til at byde kunderne velkommen.

Diana og Kim Thorning kommer til at stå i spidsen for SPAR, når butikken åbner i Helsingør i september.

I september kan Helsingørs borgere sætte deres ben i en helt ny SPAR-butik med lokale kræfter ved roret.

Kim og Diana Thorning, som begge er født og opvokset i byen, ser frem til at bringe deres lokale kendskab og engagement ind i den nye butik, som ligger på Egevænget 3.

Kim og Diana Thorning betragter sig selv som ægte helsingoranere, og om få måneder kan Kim Thorning fejre 35-års jubilæum som købmand, og sammen har parret drevet købmandsbutikker under både SPAR, Min Købmand og Let-Køb i årevis.

"Vi glæder os til at prøve kræfter med at drive en moderne og nyrenoveret dagligvarebutik," siger Kim Thorning.

"Vi er begge fokuseret på at yde en rigtig god service hver dag overfor vores kunder. For os handler kundeservice om at hilse på og tale med kunderne, hjælpe dem, når de har behov for det, og sikre, at de føler sig godt behandlet, hver gang de handler hos os, siger han."

Butikken er blevet totalrenoveret og står klar til åbningen, som et moderne og indbydende supermarked, der ud over et velassorteret sortiment af dagligvarer også vil have en delikatesseafdeling, hvor kunderne kan nyde frisklavet smørrebrød, sandwich og andre lækkerier. For at gøre indkøbene endnu nemmere vil butikken tilbyde udbringning af dagligvarer.

"Vi vil forsøge at gøre butikken til et socialt og hyggeligt sted at handle, hvor kunderne altid føler sig velkomne. Vi er også altid åbne for at skaffe varer hjem, som kunderne efterspørger," siger Diana Thorning.

"Kunderne i Helsingør forventer rene og pæne butikker med god personlig service, og det er netop, hvad vi vil stræbe efter at levere, fortsætter hun."

SPAR Helsingør bliver det nyeste skud på stammen i kædens netværk af butikker i Danmark med i alt 139 butikker. Tre nye SPAR-butikker er åbnet i august og foruden butikken i Helsingør er flere på vej. Men Kim og Diana Thorning ved roret er der også stor forventning til, at butikken på Egevænget bliver et stærkt lokalt samlingspunkt i byen.

Min Købmand åbner sin første butik på Bornholm27.8.2024 09:00:55 CEST | Pressemeddelelse

Den 12. september bliver en betydningsfuld dag for Østerlars, når byen byder velkommen til en ny dagligvarebutik, Min Købmand. Efter en gruppe engagerede borgere har sikret sig de tidligere Dagli' Brugsen-lokaler, får byen nu en ny købmand, der er en velkendt og respekteret del af Østerlars. Med en stærk tilknytning til lokalsamfundet og en passion for at skabe en god kundeoplevelse, vil den nye butik hurtigt blive en central del af byen.

Dagrofa skruer op for ambitionerne med ændringer i topledelsen19.8.2024 11:30:06 CEST | Pressemeddelelse

Dagrofa, som er en af landets førende fødevarevirksomheder, har i dag udnævnt Michael Christensen til ny administrerende direktør i Dagrofa Foodservice og forfremmet Jesper Bjerring til kategoridirektør i koncernen. De interne forfremmelser sker som led i afrundingen af strategiperioden #FremgangSammen, hvor Dagrofa de seneste 3 år har skabt betydelig vækst, og i forbindelse med tilblivelsen af den kommende strategi.