"Løvens Hule"-investor sælger eksklusiv villa

Hanløven har netop sat sin luksusvilla til salg

Her ses hanløvens eksklusive villa.
Her ses hanløvens eksklusive villa. Foto: Boliga.

En ny villa er trådt ind på boligmarkedet i Odense.

Den fynske iværksætter og robotinvestor Thomas Visti har sat sin imponerende villa til salg for intet mindre end 8.745.000 kroner.

Den eksklusive villa er beliggende i det eftertragtede Hunderup-kvarter i Odense. Boligen byder på 196 kvadratmeter, der strækker sig over tre etager og ligger på en 600 kvadratmeter stor grund.

Rigmanden købte villaen tilbage i 2015 for 3.600.000 kroner. Nu står han til en boliggevinst på 5.145.000 kroner!

Ifølge Boliga er denne type bolig i gennemsnit udbudt til salg i 119 dage i området.

Kendt fra populært program
Thomas Visti er kendt fra DR’s ultrapopulære program "Løvens Hule", hvor han i 2023 deltog som gæsteinvestor. Han er tidligere medejer af de to robotvirksomheder Universal Robots og Mobile Industrial Robots. I dag driver han Visti Unlimited, som i øjeblikket består af 34 virksomheder.