En af landets største antenneforeninger skifter til Norlys

Mere end 20.000 husstande i Hjørring får nu adgang til tv-produkter fra landets største tele- og energikoncern Norlys.

Hjørring Antenneselskab (HAS), der med mere end 20.000 medlemmer er blandt landets største, har valgt at skifte tv-udbyder til Norlys fra årsskiftet.

Med den nye aftale får medlemmerne også mulighed for at vælge mellem Norlys’ forskellige ”Vælg selv”-produkter og samtidig mulighed for at have tv-pakken med på farten og fortsat følge deres yndlingsprogrammer på telefonen, computer eller via Chromecast med Norlys Play.

- HAS er en antenneforening, som vi kender godt og før har samarbejdet med om at levere tv til deres medlemmer. Derfor er vi rigtig glade for at kunne byde dem velkommen tilbage i Norlys, siger Sune Nabe Frederiksen, direktør for internet og tv-forretningen i Norlys.

Det daværende Stofa, der sidste år forsvandt som selvstændigt varemærke til fordel for Norlys, leverede tv til HAS’ medlemmer frem til 2015.

Står stærkt på markedet

Det er ikke alene Hjørring Antenneforening, som Norlys overtager forsyningen af tv-kunder til, når det bliver den 1. januar 2025.

Det samme gælder de to foreninger Ruds-Vedby Antenneforening og Antenneforeningen Øst i Bramming.

- Vi er som andelsejet selskab nært beslægtet med antenneforeningerne og har lang erfaring med at forsyne dem med tv- og bredbåndsløsninger. Vi oplever lige nu en stigende interesse fra foreningskunderne, og vi er selvsagt meget tilfredse med, at vi nu styrker vores position på markedet yderligere, siger Sune Nabe Frederiksen.

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi er ejet af flere end 800.000 andelshavere og leverer energi, ladestandere, tv, internet, og mobiltelefoni til danskerne.

Vi ejer landets største elnet, landets største fibernet og via vores ejerskab af Telia Danmark halvdelen af landets største mobilnet. Derudover ejer vi aktiemajoriteten i Norlys Energy Trading og den grønne, cirkulære industripark Greenlab, samt halvdelen af Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.

Vores 4.600 medarbejdere i Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København kæmper for et grønt og digitalt Danmark.