Filterteknik A/S

Erfaren medarbejder får endnu en opgave

Chris Hansen har været hos Filterteknik i 21 år og har arbejdet sig op til at være leder i kundeservice. Nu har han også fået titlen og opgaven som teknisk indkøber. I den nye rolle kommer Chris Hansen til at trække på sin store viden om kundernes behov og Filtertekniks produkter, når han skal hjælpe til i indkøbsafdeling.

Chris Hansen kommer til at trække på sin store tekniske viden om filtrering, når han sammen med Lene Meyer skal sikre, at der altid er nok varer på Filtertekniks lager, og at leverandørernes forsendelser kommer til tiden.

Chris Hansen startede som lagermedarbejder hos Filterteknik i 2003, senere fik han stillingen som lagerchef. Efter 11 år skiftede han afdeling og blev en del af Filtertekniks kundeservice. Titlen som kundeservicemedarbejde blev efter nogle år skiftet ud med titlen som leder i kundeservice. Og i dag har Chris Hansen fået endnu en titel, nemlig teknisk indkøber.

I indkøbsafdelingen kommer Chris Hansen til at arbejde sammen med Lene Meyer, der har arbejdet som indkøber hos Filterteknik i snart syv år. Sammen skal de to erfarne medarbejdere sørge for, at der altid er nok varer på Filtertekniks lager, og at leverandørernes forsendelser kommer til tiden.

”Jeg ved mere om det tekniske omkring filtrering end Lene, mens hun er skrap til tal og analyser, så på den måde komplementerer vi hinanden rigtig godt,” siger Chris Hansen.

Stillingen som teknisk indkøber er ikke en fuldtidsstilling, så Chris Hansen vil fortsat også være leder i kundeservice.

Chris Hansen bor i Glostrup sammen med sin hustru og parrets to børn, en datter på 21 og en søn på 17 år. En stor del af Chris Hansens fritid bruges på håndbold – dels som træner i Rødovre Håndbold, hvor sønnen også spiller, og dels som aktiv oldboys spiller i Brøndby.

Om Filterteknik A/S

“Vi forenkler vores kunders hverdag gennem kundskab, kvalitet og effektive løsninger“

Filterteknik har i over 25 år leveret højkvalitetsfiltre og udstyr til tilstandsovervågning til maskiner i en lang række forskellige brancher. Vi giver altid vores kunder grundig vejledning og hjælper dem med at finde de optimale filterløsninger til netop deres maskiner.

Vi tilbyder filtre til maskiner i følgende brancher

•    Landbrug
•    Anlæg
•    Udlejning
•    Transport
•    Marine/rederier
•    Industri
•    Energi
•    Olie og gas
•    Fødevarer
•    Fritidsbåde
•    Skovbrug

Filterteknik handler direkte med de største filterproducenter f.eks. Fleetguard, Filtration Group og Lekang og har Danmarks største filterlager med en servicegrad på hele 94,2% på lagerførte artikler.

Filterteknik er en del Lekang Group, som er en ledende filterleverandør til anlæg, transport, industri, marine og offshore i Skandinavien.

I 2010 blev Lekang Group opkøbt af Indutrade AB. Indutrade AB er en industrikoncern, der leverer højteknologiske produkter og løsninger, som effektiviserer processer til kunder i en bred vifte af sektorer såsom industri, energi og lægemidler.

Læs mere: https://filterteknik.dk/

Filterteknik - trygt og enkelt