Flyv med Emirates til Dubai og få en hel dag i verdens største vandland gratis

Emirates-passagerer kan nu ganske gratis få fingrene i en billet til verdens største vandland, Aquaventure Waterpark, på det ikoniske resort Atlantis Dubai.

Der er over 105 vandrutsjebaner, forlystelser og andre oplevelser i Aquaventure Waterpark i Dubai.

Emirates har lige nu et spændende tilbud til alle, der planlægger at besøge Dubai denne sensommer. Fra i dag og indtil 12. september 2024 vil returbilletter, der bookes fra København til Dubai med afrejse inden 3. oktober 2024, inkludere en heldagsbillet til Aquaventure – verdens største vandland.

Aquaventure Waterpark er en af Dubais mest populære turistattraktioner med over 105 vandrutsjebaner, forlystelser og andre oplevelser. Det verdenskendte vandland har oplevelser nok til alle - dem, der skal have et adrenalinsus i Leap of Faith, til dem, der bare vil slappe af på Aquaventures én kilometer lange private strand, hvor det hvide sand og turkisblå vand skaber de perfekte rammer for afslapning.

Børn kan slå sig løs i verdens største børnezone med 16 attraktioner, inklusive verdens første børnevenlige rally-racer og en tornado-rutsjebane, der giver sug i maven.

Det med småt

Emirates-passagerer kan benytte sig af tilbuddet ved at booke fly til Dubai i perioden fra 22. august til 12. september 2024 med afrejse i perioden 26. august til 3. oktober 2024. Den gratis billet til Aquaventure Waterpark giver rejsende adgang til en heldagsoplevelse inden for parkens åbningstider.

Tilbuddet gælder for bookinger foretaget på emirates.com, Emirates App, via Emirates billetkontorer eller deltagende rejsebureauer.

Læs mere om tilbuddet HER

null

Få mere ud af at rejse med Emirates

Udover ovennævnte tilbud tilbyder Emirates desuden flere måder at få ekstra mange oplevelser for pengene på Dubai-ferien:

My Emirates Pass: Kunder, der flyver til eller via Dubai, skal blot vise deres boardingkort og en gyldig form for identifikation i hundredvis af butikker, fritids- og spisesteder samt attraktioner og spaoplevelser for at opnå gode rabatter i hele Dubai og De Forenede Arabiske Emirater.

Se alle de gode My Emirates Pass-tilbud her.

Skywards Partners: Medlemmer af Emirates Skywards, Emirates' populære loyalitetsprogram, kan optjene Miles med Emirates' partnere over hele verden, såsom hoteller, andre flyselskaber, biludlejning og detailhandel. Medlemmer kan veksle Miles til bonusbilletter, opgraderinger eller endda billetter til koncerter og sportsbegivenheder. Læs mere om Emirates Skywards her. Mens du er i Dubai, kan du desuden optjene Miles hos Emirates' samarbejdspartnere i hele byen, som Dubai Mall, Arabian Adventures, Emirates Holidays og flere.

null

Emirates flyver til flere end 140 destinationer på seks kontinenter. Emirates flyver fra Københavns Lufthavn til Dubai alle ugens dage. Fra Dubai kan man flyve videre ud i Emirates store netværk af destinationer.

www.emirates.com

Dette skal du opleve i Dubai ifølge en dansk kabinepersonale hos Emirates1.8.2024 11:56:59 CEST | Pressemeddelelse

Dubai byder på en enestående kystlinje, vidtstrakte ørkener og en imponerende skyline. Her kan man opleve fantastiske solnedgange, besøge verdens højeste skyskrabere og shoppe i nogle af verdens største indkøbscentre. Med et væld af muligheder har byen noget for alle. De bedste tips kommer dog fra dem, der er bosat der. Derfor har vi spurgt en af Emirates danske kabinepersonaler om at dele sine yndlingssteder og aktiviteter i Dubai.