Det amerikanske hardcore punkband, Stray from the Path, vælter Pumpehuset 25. februar 2025

Stray from the Path er et amerikansk hardcore punkband dannet i 2001 i Long Island, New York. Bandet er kendt for deres aggressive musikstil og politiske tekster, der ofte udfordrer status quo.

Bandets seneste album hedder "Euthanasia" og blev udgivet i september 2022. Albummet fortsætter bandets tradition med at levere hårdtslående musik kombineret med dybtgående tekster, der sætter fokus på aktuelle samfundsmæssige emner.

Stray from the Path er kendt for deres energiske og dynamiske optrædener. Bandets tilgang til koncerter er ofte rå, engagerende og fyldt med en følelse af oprør. Deres tilstedeværelse på scenen formår at fange publikums opmærksomhed og efterlader en varig indtryk.

Oplev Stray from the Path når de kommer forbi Pumpehuset 25. februar 2025 og mærk intensiteten af rå energi, kraftfulde tekster, og uforglemmelig liveoptræden.

Billetsalget starter torsdag 22. august kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den amerikanske singer-songwriter, David Kushner, giver koncert i Store VEGA d. 16. februar 2025 i forbindelse med sin The Dichotomy Tour19.8.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Singer-songwriter David Kushner oprindeligt fra Chicago, nu baseret i Los Angeles, blev meget hurtigt berømt i 2022 med sangene "Miserable Man" og "Mr. Forgettable" fra sin debut-EP, "Footprints I Found". De to sange fik på under et år samlet set 1 milliard streams! Derudover opnåede singlen "Daylight", udgivet i 2023, platinstatus få måneder efter udgivelsen.