Kompas Kommunikation

Ny landechef i spidsen for Haleon Danmark

Del

Den 15. august 2024 tiltræder Isabelle Neuteboom-Nielsen i rollen som Landechef for den danske afdeling af den globale consumer healthcare virksomhed, Haleon. Med en bred erfaring inden for både pharma, FMCG (fødevarer, skønhed m.m.) og startups er Isabelle et perfekt match til at føre Haleon ind i en ny fase, hvor fokus vil være på at styrke forbrugerens sundhed gennem innovative løsninger og stærke partnerskaber.

Isabelle Neuteboom-Nielsen som er ny landechef for Haleon Danmark
Isabelle Neuteboom-Nielsen som er ny landechef for Haleon Danmark

Haleon Danmark blev for to år siden etableret som en udspaltning fra GSK – en udspaltning, som var den første af sin slags i branchen. Siden da har virksomheden opbygget en solid position på det danske marked med stærke brands som Panodil, Voltaren, Otrivin, Multitabs, Sensodyne og Parodontax.

Isabelle Neuteboom-Nielsen kommer til Haleon med en baggrund, der spænder over flere industrier. Hun har tidligere arbejdet hos multinationale virksomheder som Mars, L’Oréal, AstraZeneca og Dr. Oetker samt hos Conaxess Retail. Senest har hun brugt de sidste 12 måneder i en startup inden for drikkevarebranchen. Med sin omfattende erfaring inden for både salg og strategisk ledelse er hun godt rustet til at lede Haleon Danmark ind i den næste fase af virksomhedens vækst.

Med Neuteboom-Nielsens tiltrædelse vil Haleon Danmark fortsætte med at levere sundhed i hverdagen med omtanke og udvide virksomhedens tilstedeværelse på det danske marked.

_______________________________________________________________________________________

Om Haleon
Haleon er en global consumer healthcare virksomhed. Haleons formål er at levere bedre sundhed i hverdagen, der bidrager til øget velvære. Det gør Haleon blandt andet ved at investere i undersøgelser, der kan skabe et mere tydeligt billede af, hvad der forhindrer folk i at opnå inkluderende og bedre sundhed i hverdagen. Desuden arbejder Haleon med at informere om og inspirere til handlinger, vi og andre kan tage for at fjerne disse barrierer. Brandporteføljen i Danmark består af produkter, der omfatter Panodil, Sensodyne, Voltaren, Parodontax, Nicotinell, Otrivin og Multitabs – produkter som både forbrugere og sundhedseksperter har tillid til. Globalt har Haleon cirka 22.000 ansatte på cirka 170 markeder.

Læs mere om Haleon her: www.haleon.com

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Følg pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation

Gigtpatienter kan nu få tilskud til vaccine mod smertefuld sygdom11.10.2024 07:55:08 CEST | Pressemeddelelse

Personer, der har oplevet sygdommen helvedesild, ved, hvor smertefuld den kan være. For mennesker med leddegigt, som i forvejen kæmper med konstante smerter, kan helvedesild derfor være ekstra invaliderende. Desværre er leddegigtpatienter i højere risiko for at få sygdommen – men nu har denne gruppe mulighed for at få tilskud til vaccination mod helvedesild. Vaccinationsmuligheden er særligt relevant i forbindelse med ”World Arthritis Day” den 12. oktober, der er dedikeret til at skabe opmærksomhed om gigtsygdomme.

Rentenedsættelser vækker renoveringslyst26.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Sænkningen af styringsrenten i juni vil sandsynligvis give renoveringsmarkedet et løft. Rentenedsættelser gør nemlig, at danskerne er mere tilbøjelige til at investere i deres hjem. Det viser en ny undersøgelse lavet af YouGov på vegne af det nordiske gulvmærke Pergo. Renoveringslysten ses særligt i forbindelse med at male væggene og indretning af altaner og haver – men også udskiftning af gulve, køkkenlåger og badeværelsesindretning fylder.

Næsten halvdelen af danske forhandlere med ekspansionsplaner retter blikket mod Tyskland4.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

En ny undersøgelse, Retailbarometer 2024, fra den globale fintechplatform Adyen afslører, at knap halvdelen af danske forhandlere vælger Tyskland som deres foretrukne marked, når de planlægger at ekspandere til udlandet. Dette gælder for hele 42% af de adspurgte forhandlere, som både er overvejende online eller også har fysiske butikker. Denne udvikling rejser de interessante spørgsmål: Hvad gør Tyskland så attraktivt for danske detailvirksomheder, og hvilke muligheder ligger der for dem i det tyske marked?

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye