Adele i München: se billederne fra åbningsaftenen

Opening Night of Adele in Munich
Opening Night of Adele in Munich Getty Images for AD

I aftes (fredag 2. august) spillede Adele sin første af en 10 eksklusive koncerter i den specialfremstillede arena, Munich Messe i München. Se billederne fra åbningsaftenen.

“ADELE in MUNICH" showdatoer: 2., 3., 9., 10., 14., 16., 23., 24., 30. og 31. august 2024.

Godkendte fotos fra Getty Images: https://dam.gettyimages.com/assignments/opening-night-of-adele-in-munich

VIDEO:

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.