SPAR åbner ny butik i Tommerup efter sommerferien

Tommerup Stationsby på Fyn får en ny dagligvarebutik, når SPAR slår dørene op den 15. august. Den nye butik, der ligger ca. 20 km fra Odense, overtager lokalerne fra den tidligere SuperBrugsen, der lukkede tidligere på året.

René Langholm slår dørene op til den helt nye SPAR-butik i Tommerup St. midt i august.

Torsdag den 15. august slår SPAR og købmand René Langholm dørene op til den helt nye SPAR i Tommerup St. En nyrenoveret og flot butik, der markerer SPAR-kædens femte nye butik i år.

René Langholm, der bor i Aarup med sin hustru og deres søn, står klar som den nye købmand. Med en solid baggrund som selvstændig slagter i Skibhus Slagteren i Odense, som han drev sammen med sin kone fra 2006 til 2021, samt erfaring som butikschef ved Dagrofa Foodservice i Odense, bringer René Langholm en betydelig erfaring og passion for detailhandel til den nye SPAR butik.

"Jeg glæder mig enormt til at komme i gang i Tommerup St. og møde alle vores kunder. Vi vil gøre vores bedste for at skabe en indkøbsoplevelse, der både er indbydende og tilbyder kvalitetsprodukter til fornuftige priser," siger René Langholm.

"Min hustru, Malene, der arbejder som husassistent på et botilbud for unge og voksne med spiseforstyrrelser, vil også være at finde i butikken nogle dage. Vi ser frem til at blive en endnu større del af lokalsamfundet i Tommerup St,” fortsætter René Langholm.

En moderne butik med fokus på kvalitet og lokale produkter

SPAR-butikken vil være nyrenoveret ved åbningen. Ved åbning har den blandet andet fået nyt inventar, bedre belysning, en helt ny frugt- og grøntafdeling samt en moderne bagerafdeling. Butikken vil også have en flot delikatesseafdeling, der tilbyder sandwich, smørrebrød og diverse nemme retter. Der vil desuden blive lagt stor vægt på at tilbyde lokale og danske produkter, hvor det er muligt.

"Vi er meget glade for at kunne byde René Langholm velkommen som ny SPAR købmand i Tommerup St. Hans erfaring og engagement i detailhandel vil helt sikkert blive en stor gevinst for butikken og lokalsamfundet," siger Esben Keller, kædedirektør for SPAR, der er en del af Dagrofa-koncernen, som også står bag MENY, Min Købmand og Let-Køb.

Udover det store fokus på de rigtige varer i sortimentet, er købmanden, René Langholm, også meget investeret i lokalområdet på Fyn, for ham er det vigtigt, at man husker at give tilbage. "Den nye butik vil ikke kun tilbyde et bredt udvalg af kvalitetsvarer, men også blive et samlingspunkt for lokalsamfundet med forskellige samarbejder og sponsorater,” uddyber købmanden.

Åbningsdag med masser af tilbud og aktiviteter

På åbningsdagen vil der være masser af skarpe "Ja tak" tilbud og diverse smagninger i butikken. De første 50 kunder vil desuden modtage en goodiebag med Grøn Balance-produkter.

Købmanden har også ambitioner om at indgå i dialog med byens foreninger for at etablere samarbejder, f.eks. til jul og fastelavn, samt give forskellige sponsorater i løbet af året, herunder til julehjælp til værdigt trængende.

Rene Langholm kommer fra lokalområdet, og han ser frem til, han kan byde kunderne indenfor i den nye SPAR-butik i Tommerup St.