Ny markedschef på transportområdet

Søren Graversen bliver ny markedschef for transportområdet i energiselskabet OK. Han kommer senest fra en stilling som Regional Air Product Manager hos Expeditors og tiltræder sin nye stilling i OK den 1. september

Søren Graversen er ny markedschef på transportområdet i OK.

OK har ansat en ny markedschef i form af Søren Graversen, der har god erfaring fra transport- og logistikbranchen. Han har tidligere haft en række stillinger i Mærsk, både i Danmark og udlandet, og kommer senest fra en stilling hos Expeditors, hvor han havde base i Frankfurt.

Nu er tiden kommet til at vende hjem til familie og venner, og det betyder, at Søren Graversen tiltræder en stilling hos OK den 1. september, hvor han får ansvaret for OK’s transportområde med henblik på at styrke og udvikle forretningen yderligere.

OK’s markedsdirektør, Claus Linnemann, glæder sig over ansættelsen af Søren Graversen og ser frem til at byde ham varmt velkommen.

”Søren Graversen har en lang karriere inden for transport- og logistikbranchen, hvor han har været ansvarlig for organisationer af varierende størrelse. Han er vant til at håndtere kontraktsamarbejder med store kunder, og så har han gode menneskelige kvaliteter. Derfor er jeg sikker på, at vi tilføjer en stærk lederprofil til vores transportteam,” siger Claus Linnemann.

En spændende rejse forude

Hos OK mærker man en stigende interesse for fremtidens energiløsninger. Flere vognmænd er så småt begyndt at omstille deres flåder til el, mens andre fortsat er nysgerrige på mulighederne. Søren Graversen glæder sig til lede OK igennem den udvikling sammen med sit nye team.

”OK står et spændende sted i forhold til transformationen. Der ligger en stor opgave i at servicere det eksisterende marked og samtidig forberede til fremtiden. Det handler ganske enkelt om at være der for kunderne - og det er en opgave, jeg ser frem til at løfte i samarbejde med gode kolleger,” siger Søren Graversen, OK’s kommende markedschef, der træder ind i ledergruppen i Marked Erhverv.

”Jeg glæder mig til at møde et stærkt og erfarent team og til at komme i gang med at forstå forretningen og sammenhængene på tværs af organisationen,” tilføjer Søren.

Om Søren Graversen

OK’s nye markedschef er uddannet gennem A.P. Møller-Mærsk. Han har stor erfaring fra transport- og logistikbranchen, hvor han tidligere har været en del af Mærsk Line, derefter Star Air og senest Expeditors. Privat bor Søren Graversen i Roskilde med sin hustru og har tre børn samt et barnebarn.

Rikke Bue LaumarkKommunikationskonsulent

ribl@ok.dk