Med TSS til Tyrkiet - et af de mest populære studie-rejsemål i verden

Enestående antikke ruiner og vidstrakte strande ved det glitrende hav, maleriske gamle bydele og stor gæstfrihed: Alt dette og meget mere tilbyder Tyrkiet. Et virkelig vidunderligt rejsemål. Og fra begyndelsen en af de vigtigste støtter i det bredt baserede studieturs-portfolio hos TSS Travel Service Scandinavia.

Unikke antikke ruiner og vidstrakte strande ved det glitrende hav, maleriske gamle byer og stor gæstfrihed: Tyrkiet byder på alt dette og meget mere. På næsten hver tur står kunden også ved havnen i Antalyas gamle bydel og nyder en panoramaudsigt over Taurusbjergene og Middelhavet.

Spektakulære højdepunkter og et førsteklasses pris-ydelsesforhold bidrager til, at efterspørgslen efter Tyrkiet-ture stiger kraftigt hos TSS efter Corona-krisen. Allerede mere end en halv million TSS-kunder har kunnet tilbringe vidunderlige feriedage der med studietursarrangøren. TSS-gæsterne gennemstrømmer en fantastisk natur og beundrer den ekstraordinære kulturelle mangfoldighed. De overnatter i udvalgte stjernehoteller med den bedste komfort - ofte med egen strand ved de eksklusive gratis forlængelser.

Grunden til, at TSS kan glæde sig over den højeste kundetilfredshed i Tyrkiet, skyldes også det professionelle rejselederteam. For de er ægte landekendere med meget hjerte og forstand. Det passer perfekt til TSS - en af Europas største studietursarrangører. Der er meget ros - for eksempel fra professor Nevzat Cevik, en af de mest kendte udgravningsledere af antikke steder i landet: "Tak, fordi I gør vores velbevarede historiske skatte, vores betagende landskaber og vores fascinerende historie oplevet for et bredt, interesseret uddannelseslag!"

De aktuelt bookbare Tyrkiet-rejser i TSS-sortimentet bekræfter ekspertens ord: Så under den 15-dages Kappadokien 5-stjernede tur oplever gæsten ikke kun de utrolige fe-skorstene i Munkedalen - en UNESCO-verdensarv. TSS-turister kan også se frem til Antalya, denne livlige perle ved Middelhavet. TSS-rejsende venter labyrinten af underjordiske byer - og selvfølgelig klosteret for de dansende dervisher. På en to ugers eksklusiv Lykien-tur går TSS-gæsterne forundret gennem Efesos, en af de vigtigste ruinsteder i verden. De ser de unikke kalkstensterrasser i Pamukkale samt Artemistemplet - et af de syv vidundere i antikken.

Som en del af en Istanbul & Ægæer-kombi med badeudvidelse udforsker TSS-turister verdensmetropolen Istanbul ved Bosporus. De glæder sig til det uforglemmelige syn af den berømte Hagia Sofia, nyder UNESCO-verdenskulturarv i den historiske gamle bydel, og er forundret over Topkapi-paladset - den vidunderlige regeringsresidens for de osmanniske sultaner.

Billeder

Følg pressemeddelelser fra RSD Reise Service Deutschland GmbH