Her er tre villaer for under 100.000 kroner

Hvem siger, at det skal være dyrt at købe en villa?

Her er tre villaer for under 100.000 kroner!
Her er tre villaer for under 100.000 kroner! Foto: Boliga

De fleste boligsøgende forbinder boligkøb med mange penge – men sådan behøver det slet ikke at være.

Der er nemlig tre villaer til salg i Danmark, som alle har det til fælles, at de koster under 100.000 kroner.

Her er den billigste villa

I den lille by Dybvad i det østlige Vendsyssel i Nordjylland ligger den billigste villa på denne liste. Her får man en toværelses villa på 72 kvadratmeter, som ligger på en 1.035 kvadratmeter stor grund.

Villaen har været til salg i 41 dage, hvilket er kort tid i forhold til lignende huse i området, der i gennemsnit er udbudt til salg i 139 dage.

Villaen koster 85.000 kroner, og ifølge Boliga gives der i gennemsnit 3,2 procent i prisrabat i området.

Villa med fem værelser

Beliggende på et lukket vænge i rolige og naturskønne omgivelser i stationsbyen Sindal i Nordjylland finder man denne fine villa.

Boligen er bygget i 1932 og fordeler sine 100 kvadratmeter på fem værelser og har en 645 kvadratmeter stor grund. Villaen har været til salg i 505 dage, hvilket er lang tid i forhold til lignende huse i området, der i gennemsnit er udbudt til salg i 261 dage.

Man kan købe villaen for 99.000 kroner, og der gives i gennemsnit 10,2 procent i prisrabat i området.

Billig villa tæt på Aalborg

Denne villa er til dig, som gerne vil have storbyen tæt på sig og samtidig bo i naturskønne områder.

I Jerslev, cirka 30 minutter i bil fra Aalborg, ligger denne treværelses villa. Boligen er bygget i 1917 og tilbyder 90 kvadratmeter bolig på en 303 kvadratmeter stor grund.

Villaen har været til salg i 566 dage, hvilket er lang tid i forhold til lignende huse i området, der i gennemsnit er udbudt til salg i 146,5 dage.

Udbudsprisen lyder på 99.000 kroner, og der gives i gennemsnit 10,7 procent i prisrabat i området.

Villaen i Dybvad koster 85.000 kroner! Foto: Boliga
Villaen i Sindal koster 99.000 kroner! Foto: Boliga