Ingen siger, at mænd ikke kan gå med smykker

Hvis nogen påstår, at mænd ikke kan gå med smykker, tager de grueligt fejl.

Det kan du forvisse dig om ved at klikke ind på webshoppen Copenhagen Smykker, som forhandler et bredt udvalg af smykker til mænd.

Armbånd og halskæder er også smykker til mænd

Der findes masser af smykker til mænd, til enhver smag og til enhver stil, fra det rå, barske og traditionelt "maskuline" til den underspillede, diskrete elegance – og alt muligt midt imellem.

Sortimentet hos Copenhagen Smykker indeholder et bredt udvalg af smykker til mænd: halskæder, armbånd, ringe og manchetknapper. Sidstnævnte er nok den mest "normale" form for mandesmykker, og store signetringe er også rimeligt almindelige. Men selvom der er dem, der ikke umiddelbart forestiller sig, at mænd kan gå med armbånd eller halskæder, kan begge dele være flotte, elegante og/eller raffinerede smykker til mænd.

Panserkæder, stjernetegn ... og hjertevedhæng

Tag f.eks. halskæder. Grundlæggende ganske enkle; de består af en lang række små eller lidt større led, der er hægtet sammen til en kæde. Men alligevel at variationsmulighederne utallige. Leddene kan have forskellig form og størrelse, fra de tynde kæder, som almindeligvis tjener til at holde et vedhæng af en art, til tykkere og mere iøjnefaldende typer, hvor det er selve leddene, der udgør smykket. Den slags kraftige kæder er udbredte som smykker til mænd, i særdeleshed de såkaldte panserkæder, der fremviser en glat overflade og reflektere lyset. Disse kæder fås i guld, sølv og forgyldt sølv; og måske er det umiddelbart dem, de fleste kommer i tanke om, når der tales om smykker til mænd.

Mænd kan imidlertid også gå med vedhæng i halskæder. Udvalget af vedhæng hos Copenhagen Smykker er stort, og selvom der i dag heldigvis ikke er mange, der vil se skævt til en mand med et hjerte, en blomst eller et andet "typisk feminint" vedhæng om halsen, findes der mange typer vedhæng, der passer fint sammen med et maskulint look: bogstaver og stjernetegn, for at nævne et par udbredte typer, der fås i talrige varianter på webshoppen. Symboler er populære, ikke kun æstetisk, men også som statement. I vores kulturkreds er korset et hyppigt anvendt symbol; og mange mænd, der føler sig draget af vikingetiden og Danmarks tidlige historie, vælge en maskulin thorshammer til deres halskæde.

Kort sagt: udvalget af smykker til mænd er meget større, end du måske havde forestillet dig. Besøg Copenhagen Smykker og få syn for sagen.

Få de nyeste om Nordjylland på Fjordavisen.nu17.7.2024 12:43:17 CEST | Pressemeddelelse

Nordjylland er en region rig på kultur, historie og naturskønne landskaber. For beboere og interesserede i denne del af Danmark er det vigtigt at holde sig opdateret om lokale nyheder og begivenheder. Fjordavisen.nu er en fremragende kilde til at få de seneste nyheder om Nordjylland. Denne artikel vil udforske, hvordan Fjordavisen.nu holder dig informeret og engageret i lokalsamfundet. Lokale Nyheder og Begivenheder Fjordavisen.nu dækker et bredt spektrum af lokale nyheder, fra politiske begivenheder og erhvervsnyheder til kulturelle arrangementer og sportsbegivenheder. Denne omfattende dækning sikrer, at beboere i Nordjylland altid er opdateret med, hvad der sker i deres nærområde. Uanset om det er en ny åbning af en virksomhed, en kulturel festival eller en sportsbegivenhed, kan du finde informationen på Fjordavisen.nu. Kulturelle Arrangementer En af de unikke aspekter ved Nordjylland er dens rige kulturhistorie og de mange kulturelle arrangementer, der finder sted året rundt. Fjorda

Få de nyeste nyheder om Randers på Randersidag17.7.2024 12:38:05 CEST | Pressemeddelelse

I en tid, hvor information flyder konstant og hurtigt, er det vigtigt at have en pålidelig kilde til lokale nyheder. For indbyggere i Randers og omegn er Randersidag den ideelle platform til at holde sig opdateret med de seneste begivenheder, nyheder og historier fra lokalområdet. Denne artikel vil uddybe, hvorfor Randersidag er en værdifuld ressource, og hvordan man bedst kan drage fordel af den. Hvad er Randersidag? Randersidag er en online nyhedsplatform, der fokuserer på at bringe de seneste nyheder og begivenheder til indbyggerne i Randers og omegn. Uanset om det drejer sig om lokale politiske beslutninger, kulturelle begivenheder, sportsresultater eller samfundsnyheder, dækker Randersidag det hele. Platformen er kendt for sin pålidelighed, omfattende dækning og letforståelige artikler, der gør det nemt for alle at følge med i, hvad der sker i deres lokalområde. Hvorfor vælge Randersidag? Randersidag skiller sig ud som en pålidelig nyhedskilde af flere årsager: Lokal Fokus: Platfo