Virksomheden bag en af Danmarks mest brugte apps skifter navn og gør klar til mere vækst!
Selskabet bag bl.a den succesfulde app TjekBil markerer med et nyt navn starten på deres nye strategi. Efter flere år med udvikling og lancering af nye services og partnerskaber, afspejler navnet Bilhandel ApS ikke længere hvem og hvad virksomheden er. Derfor skifter Bilhandel ApS navn til Pace Group ApS - i daglig tale Pace.
![](/data/images/public/13560932/13951854/d5c66d98-b459-4bbb-bf75-3bf6cebbbb70-w_720.png)
“Selvom websitet Bilhandel udgør en meget vigtig del af vores virksomhed, har vi behov for at vise verden og os selv, at vi er meget mere end Bilhandel. Vi har fokus på at hjælpe bilejere - uanset om de leder efter en ny bil, vil holde den gamle kørende eller ønsker at sælge. Og med det fokus opstår en lang række forretningsmuligheder for vores mange partnere. Det føler vi, at Pace i højere grad omfavner.” udtaler Søren Braad Steen, Direktør og partner.
Med navneskiftet introduceres samtidig en ny visuel identitet og payoff: Behind Every Driver
“Det er vigtigt for os hele tiden at huske os selv på hvorfor vi går på arbejde - det gør vi for at hjælpe bilejerne med råd, vejledning og værdiskabende services. Gør vi det job godt, har vi enestående adgang til bilkøbere, og kan sætte de rigtige kunder sammen med de rigtige biler og forhandlere. Til glæde for både bilejer og forhandler.” fortsætter Søren Braad Steen.
Som det nye navn indikerer, har teamet stort fokus på fremdrift og eksekvering, og har da også en række nye tiltag på vej.
“Vi er et lille men stærkt team, der sætter en stor ære i at reagere hurtigt på idéer, kundeønsker og -inputs, så vores DNA afspejles godt i navnet Pace.” I de kommende måneder vil vi lancere helt nye muligheder inden for bl.a. privatleasing, brandaktivering og opsalg, og på den måde skabe endnu bedre muligheder for alle parter inden for bilbranchen.
Fundamentet for strategien er på plads og danskerne benytter vores løsninger i stor stil; eks. bruges TjekBil hver måned til at undersøge historikken på 1,2 mio. køretøjer, foretage prisvurderinger af mere end 1 mio. biler og flere end 45.000 danskere har tilmeldt sig vores økonomiovervågning og modtager regelmæssigt en detaljeret status på deres biløkonomi, inkl. forventninger til afskrivning og driftsøkonomi."
Virksomhedens kendte forbrugerbrands, herunder TjekBil, Bilhandel og SmartSalg, forbliver uændrede. Det er kun virksomhedsnavnet, der skifter til Pace.
For mere information, besøg pace.dk eller kontakt Søren Braad Steen på sbs@pace.dk
Pace - Behind Every Driver | Vi hjælper danske bilejere
Pace er en ledende udbyder af services og værktøjer, der guider danskerne trygt og hurtigt gennem de mange beslutninger, der følger med at have en bil
Pace Group ApS ledes af Søren Braad Steen og Rasmus Billeschou Krath
Følg pressemeddelelser fra Meresalg Marketing
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Meresalg Marketing
ICONIQ Webbureau – Eksperter i fremtidssikrede digitale Løsninger1.7.2024 14:38:56 CEST | Pressemeddelelse
ICONIQ, en del af ASENTO Digital, er en frontløber inden for udvikling af digitale løsninger, der kombinerer hastighed, funktionalitet og fremtidssikring. Med et team af erfarne fagfolk leverer ICONIQ hjemmesider, der ikke kun opfylder nutidens krav, men også er klar til fremtidens udfordringer.
Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse
At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti
Intern logistik: Guide til valg af transportvogn25.6.2024 10:48:56 CEST | Pressemeddelelse
Valg af den rette transportvogn kan gøre en stor forskel for effektiviteten i din virksomheds interne logistik. En transportvogn, der er tilpasset dine specifikke behov, kan forbedre arbejdsgangene, reducere belastning på medarbejderne og øge produktiviteten. Her er fem tips til at vælge den rigtige transportvogn til din virksomhed.
Almind Clausen Tømrer & Tagrens: Nyt Tag i Odense24.6.2024 10:42:04 CEST | Pressemeddelelse
Et tæt tag over hovedet er en essentiel del af ethvert hjem. Hvis dit tag ikke er i orden, kan det føre til forskellige problemer som fugt og råd. Alle tage skal uundgåeligt skiftes på et tidspunkt. Står du foran at skulle have et nyt tag på Fyn, så kan Almind Clausen Tømrer & Tagrens ApS https://almind-clausen.dk/ være et godt bud på det firma, du bør kontakte.
Hostious.io: Dansk Webhosting fra Aalborg, der skiller sig ud19.6.2024 10:41:21 CEST | Pressemeddelelse
Hostious.io, en ny dansk webhostingstjeneste, ændrer markedet ved at tilbyde en platform specielt designet til at håndtere store, krævende og tunge hjemmesider i WordPress og WooCommerce. Med fokus på dansk support og en banebrydende containerteknologi, differentierer Hostious.io sig ved at levere pålidelig og avanceret webhosting til både små og store virksomheder.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum