Zleep Hotels A/S

Første Zleep Hotel åbner i Schweiz

3. Juli 2024 – Dansk design møder schweizisk livsstil: Zleep Hotel Lausanne-Chavannes er nu åbent.

Zleep Hotel Lausanne-Chavannes
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes Zleep Hotels Zleep Hotels

Hotellet i Lausanne-Chavannes bliver kædens første hotel i Schweiz. Gæster kan derved opleve skandinavisk enkelthed, dansk design og kvalitet til drømmepriser i den schweiziske by.

“Åbningen af vores første hotel i Schweiz er et spændende skridt for Zleep Hotels. Vores mission er at levere kvalitetsovernatninger til overkommelige priser, og vi er begejstrede for at kunne tilbyde dette i Lausanne-Chavannes. Jeg ser frem til at følge med på sidelinjen og opleve, hvordan nye gæster vil tage imod det danske hotelkoncept, som vi kender og elsker herhjemme,” udtaler Zleep Hotels CEO, Peter Haaber.

Hotelkonceptet bliver mere og mere udbredt. Foruden åbningen af Lausanne-Chavannes vil vi i år også kunne byde velkommen til Zürich-Kloten. Kigger vi lidt længere frem, er der også projekter som Frankfurt i støbeskeen. Konceptet forbliver i sin helhed det samme, og vil altid afspejle sine danske rødder.

Denis Hüttig, Senior Vice President Operations H World International, udtaler: “Åbningen af Zleep Hotel Lausanne-Chavannes er en milepæl for brandets internationale vækst, der fortsætter med at ekspandere i Europa. Efter Danmark, Spanien og Tjekkiet, er Schweiz det fjerde land i rækkefølgen, hvor Zleep Hotels opererer. Vi vil gerne takke vores partnere for det gode samarbejde, og ønsker Hotel Manager Gian-Andrea Albonico og hans team held og lykke i de nye rammer.”

Hotellet byder foruden de 120 værelser også på lobby med receptionsområde og bar, morgenmadsrestaurant samt adgang til fitnesscenter ved siden af hotellet. Fra en større terrasse vil hotellets gæster kunne nyde udsigten over det smukke område. Zleep Hotels’ velkendte interiør og designmæssige stil udgør hotellets indre rammer, og dermed sættes den helt rette Zleep-stemning i Schweiz. De velkendte digitale muligheder som check-in maskiner tilbyder en unik fleksibilitet for de rejsende.

Zleep Hotel Lausanne-Chavannes er en del af et større byggeprojekt, der udover hotellet består af studielejligheder, detailforretninger og kontorer. Det nye Zleep Hotel er beliggende ved Genevesøen, kun få kilometer fra Lausanne centrum i et område, hvor universiteter, forskningscentre og startup-inkubatorer ligeledes har hjemme. Med et Lausanne Transport Card i hånden kan man gratis benytte offentlig transport, og det er derfor nemt for gæster at opleve turistattraktioner såsom museer, teatre, Notre Dame katedralen eller slottet Chäteau Saint-Maire.

For at markere åbningen af Zleep Hotel Lausanne-Chavannes kan du netop nu booke hotellet til en særlig attraktiv pris. Vi tilbyder overnatning inklusiv morgenmad og Lausanne Transport Card fra DKK 830,- pr. nat.

Åbningstilbuddet kan bookes via vores hjemmeside.

Zleep Hotel Lausanne-Chavannes
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes Lobby

Om Zleep Hotels

Zleep Hotels er en del af H World Internationals brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris for de mange. I dag består hotelkæden af 14 hoteller i Danmark, et i Spanien, et i Tjekkiet - og 10 nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2027 i samarbejde med H World International.

Vores danske rødder og værdisæt afspejler sig i vores måde at drifte hoteller på. Derfor vil du altid opleve at god service, kvalitet og skandinavisk design går hånd i hånd på vores hoteller, og dét uanset hvilket land du besøger os i.

Om H World International

H World International combines the strengths of seasoned brands with international hotel expertise. The company is represented in Europe, the Middle East, India and Africa, as well as in the Asia-Pacific region, and is advancing expansion with a balanced blend of lease, management, and franchise hotels. Nine unique brands are united under the umbrella of H Rewards – the consumer-focused and simple booking platform and unique loyalty program with more than 218 million members worldwide. H World International is part of H World, one of the world’s largest and fastest growing hotel groups. Further information is available at int.hworld.com.

Steigenberger Icons are extraordinary hotels that combine unique historical value with modern concepts. Steigenberger Porsche Design Hotels combine the distinctive Porsche Design Lifestyle with hospitality and service. At Steigenberger Hotels & Resorts, guests enjoy an unforgettable and top-class hotel experience. Jaz in the City is a lifestyle brand concentrating on music: always in sync, lively, and unique. House of Beats supports local heroes and is an innovative brand with an uncompromising community approach. IntercityHotel is synonymous with flexible mobility and central locations and offers high standards for design and comfort. Maxx stands for what is most important in the mid-scale range of the market. Zleep Hotels offer Danish design, quality, and Scandinavian simplicity at an affordable price. Ji Hotel serves guests with a reserved eastern aesthetic, well-designed technology, and plenty of room for individuality. Book your stay at hrewards.com

Følg pressemeddelelser fra Zleep Hotels A/S

Flere pressemeddelelser fra Zleep Hotels A/S