Den gule hækle-feber rammer feltet: ny Tour de France Bøllehat fra Mayflower hitter
Efter overvældende succes med EM-bøllehatten der har solgt 3500 kits på få dage - og nu herrefodboldlandsholdet alligevel har tjekket ud af EM, har nordjyske Mayflower ramt danskernes cykelsportshjerter med endnu et sportsdesign: Tour de France-bøllehatten.
Passionerede for cykelløb og inspireret af EM-bøllehatten designede Art director Isolde M. Pedersen sammen med Louise H. Svendsen i sidste uge den nye Tour-hat, som selvfølgelig er gul med sorte antydninger af bjergetaperne i verdens mest prestigefyldte cykelløb. Og selvom opskriften kun lige er færdiggjort og kommet ud af printeren, er der allerede rift om at få fingrene i kittet til at lave sin egen superfede Tour De France-bøllehat.
Kendte ansigter står kø
Ligesom EM-bøllehatten hurtigt blev et hit blandt danske kendisser som fx musiker Mads Langer, Journalist Thomas Skov og influencer Anders Hemmingsen, så har musiker Andreas Odbjerg, TV-vært Petra Nagel og selveste Jonas Vingegaards Svigermor Rosa fra Bagedysten allerede stillet sig i kø for at få kittet til den nye Tour De France-bøllehat fra Mayflower, som netop er udkommet i Danmark, Tyskland, Holland og Sverige.
"Vi er begejstrede over den positive modtagelse af vores nye Tour De France-bøllehat, hvor vi er lykkedes med at være frontløbere i forhold til at invitere almindelige menneskers kreativitet indenfor, hurtigt at kunne tilpasse os og ramme plet i markederne i flere lande samtidigt og være trendsættende med nye, innovative designs, som folk er ellevilde med”, siger Kristoffer Glerup Marketingchef i Mayflower.
Nøgleord
Kontakter
Kristoffer GlerupMarketingchef
Tlf:+45 22196301kg@mayflower.dkFølg pressemeddelelser fra Mayflower
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.