ICONIQ Webbureau – Eksperter i fremtidssikrede digitale Løsninger

ICONIQ, en del af ASENTO Digital, er en frontløber inden for udvikling af digitale løsninger, der kombinerer hastighed, funktionalitet og fremtidssikring. Med et team af erfarne fagfolk leverer ICONIQ hjemmesider, der ikke kun opfylder nutidens krav, men også er klar til fremtidens udfordringer.

"Vi sætter en ære i at skabe succeser for vores kunder ved at levere skræddersyede løsninger til tiden og uden unødvendige omkostninger."

ICONIQ webbureau tilbyder en bred vifte af ydelser, herunder webudvikling, webdesign og webshop-løsninger. Virksomheden fokuserer på at sikre, at hver hjemmeside fungerer optimalt på tværs af alle platforme, hvilket er essentielt i den digitale marketingbranche.

Med afdelinger i både Kolding og på Bornholm, står ICONIQ klar til at hjælpe virksomheder med at bygge deres digitale fremtid. For mere information, besøg ICONIQs hjemmeside.

Som en del af deres engagement i at støtte deres kunder og den bredere digitale fællesskab, publicerer ICONIQ også vidensartikler på deres hjemmeside. Disse artikler dækker en række emner, fra webudvikling og design til digital marketing og integrationer, og tilbyder både erfaringer og praktiske tips. Dette er en uvurderlig ressource for virksomheder, der ønsker at navigere i den komplekse digitale verden.

Kontakt:

Benjamin Speedtsberg, CEO & Partner
Email: bsn@iconiq.dk

Andreas Pedersen, CPO & Partner
Email: anp@iconiq.dk

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti