Internet-ikonerne Dan and Phil kommer til København med deres nye liveshow

Dan and Phil er tilbage – klar til at hele dit indre barn og generobre det, som internettet tog fra dem, når de rammer K.B. Hallen med deres nye show ”Terrible Influence” lørdag 7. september.

“In their new screamingly hilarious live stage show – it’s a new era. They’re older, gayer, Phil’s gone blonde, and nothing is off limits. Expect scandalous stories they couldn’t share before, theatrical plot twists and a savage roast of social media, the fans they raised and most importantly: themselves.” - PR

Siden de postede deres første video på YouTube, har den prisvindende duo Dan and Phil erobret hele kloden med milliarder af views på deres YouTube-kanal, onlinecomedy, bøger, udsolgte verdensturneer, prisvindende radioshow, singler på hitlisten og brætspil.

Kemien mellem duoen er ikke til at tage fejl af, og Dan and Phil har efterhånden opnået kultstatus i det digitale community. De været med til at skabe den kultur på sociale medier, vi kender i dag, og deres indflydelse kan sammenlignes med nogle af de største navne indenfor musik og film.

I 2018 tog Dan and Phil af personlige årsager en pause fra rampelyset, for derefter begge stolte at springe ud som homoseksuelle. Deres content har ikke blot underholdt igennem årene, men har som nu Queer Ambassadors ligeledes støttet og inspireret unge mennesker i hele verden.

I 2023 vendte Dan and Phil tilbage til YouTube, og i 2024 besøger de verdens livescener med showet Terrible Influence. Så hvis du har brug for at grine og føle dig som en del af et helt særligt fællesskab, så gå ikke glip af Dan and Phil live i K.B. Hallen til september.

Dan and Phil – “Terrible Influence”
K.B. Hallen, København
Lørdag 7. september