De historiske koncerter med The Minds of 99 storroses af anmelderne:

”De løfter os op. Og gør danskerne større. Og vores land større. Et bedre sted at være. Simpelthen”

The Minds of 99 - Parken Stadion  21. juni 2024 - Mø og Niels Brandt
The Minds of 99 - Parken Stadion 21. juni 2024 - Mø og Niels Brandt Foto credit: Flemming Bo Jensen

Både fredag og lørdag aften har The Minds of 99 spillet foran 50.000 publikummer i Parken, og anmelderne storroser de fem barndomsvenners rekordpopulære koncerter og nu også ekstremt anmelderroste koncertrække.

Ekstra Bladet skriver i sin femstjernede anmeldelse:

”The Minds of 99 vandt på hjemmebane, da musiklandsholdet gav den første af tre historiske koncerter”…”De løfter os op. Og gør danskerne større. Og vores land større. Et bedre sted af være. Simpelthen.” ⭐⭐⭐⭐⭐

Politiken tildelte koncerten seks ud af seks hjerter og skrev:

”Jeg tør godt sige, at den slags aldrig før er sket i Parken og aldrig vil ske igen” ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

BT giver fredagens koncert seks ud af seks stjerner i deres anmeldelse med overskriften:

”Kæmpe magtdemonstration – The Minds of 99 satte ild til Parken!” ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Soundvenues anmelder roser koncerten i den femstjernede anmeldelse med ordene:

”Jeg har aldrig været til en koncert, hvor sang så højt som Parken gjorde til The Minds of 99” ⭐⭐⭐⭐⭐

GAFFA: Seks stjerner med ordene: ”Fredag aften skrev The Minds of 99 ikke kun dansk koncerthistorie, men satte også nye standarder for liveformater, der dyrker storheden uden at slå sprækker i fællesskabsfølelsen.” ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jyllands Posten ”De gjorde det igen - Danmarks største rockband forførte masserne på landets største rockscene. Forsangeren optrådte med sjældent tilstedevær, selvsikkerhed og uhyre stærke sange.” ⭐⭐⭐⭐⭐

Berlingske ”5 stjerner: De skriver historie i Parken – og The Minds of 99 lagde ud med en magtpræstation” ⭐⭐⭐⭐⭐

Avisen Danmark ” Seks sublime stjerner på himlen: The Minds of 99 og deres smilende solkonge skrev historie” ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Information  "The Minds of 99 slår Danmarksrekord med tre udsolgte koncerter i Parken. Det er et udslag af bandets konkurrencementalitet, som den første koncertaften fredag udmønter sig i et gennemtænkt stadionrockformat"

Stadig muligt at få fat i billetter til det sidste historiske show

Den storroste og historisk populære koncertrække slutter søndag aften, med tredje og sidste koncert, hvor bandet fejrer Sankthansaften i selskab med mere end 45.000 publikummer.

The Minds of 99 / Ukendt Kunstner / Parken 21 06 24

Et af Australiens førende extreme progressive metal bands, Ne Obliviscaris, vender tilbage til Pumpehuset torsdag den 17. oktober 2024.26.6.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Ne Obliviscaris er et australsk ekstremt progressivt metalband, dannet i Melbourne i 2003. Bandet er kendt for deres unikke lyd, som kombinerer elementer fra death metal, black metal, og progressivt metal med klassisk musik og jazz. Deres komplekse musikalske strukturer og tekniske dygtighed har givet dem en dedikeret fanbase og kritikerros. Bandet benytter sig af både traditionelle metalinstrumenter og violin, hvilket tilføjer en ekstra dimension til deres musik. Ne Obliviscaris har udgivet flere albums, hvoraf "Portal of I" (2012) og "Urn" (2017) er blandt de mest bemærkelsesværdige.

Det canadiske black-metal band, Spectral Wound, besøger København i forbindelse med deres "SONGS OF BLOOD & MIRE" EXCLUSIVE EUROPEAN RELEASE SHOW RUN 2024 og spiller i Pumpehuset fredag 25. oktober 2024.24.6.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Spectral Wound er et canadisk black-metal band, der blev dannet i 2015 i Montreal, Quebec. Bandet er kendt for deres rå og atmosfæriske lyd, der trækker på klassiske black-metal elementer og samtidig tilføjer en moderne kant. Spectral Wounds musikalske stil er dybt rodfæstet i traditionel black metal med påvirkninger fra bands som Darkthrone og Burzum. Deres musik er kendetegnet ved hurtige tremolo-pickede riffs, blast beats, og skingre vokaler, som skaber en kold og intens atmosfære. I tekstuniverset berører bandet ofte temaer som naturens storhed, menneskelig forfængelighed og eksistentiel nihilisme. Spectral Wound har gjort sig bemærket på black-metal scenen med deres autentiske og atmosfæriske tilgang til genren. Bandet er også kendt for intense live optrædener, hvor de formår at genskabe deres albums' mørke og kraftfulde lyd. Oplev Spectral Wound live fredag 25. oktober 2024 i Pumpehuset. De tager Imha Tarikat og Abyssinia med som support. Billetpriser: 220 kr. + gebyr Billetsalge