"Lakridskongen" Johan Bülow sælger sommerhuset for 45 millioner

Den danske "lakridskonge" Johan Bülow sælger nu sit sommerhus i Tisvildeleje for 45 millioner kroner.

Sommerhuset er til salg for 45 millioner kroner.
Sommerhuset er til salg for 45 millioner kroner. Foto: Boliga

En sand perle af et sommerhus er netop kommet på det danske boligmarked.

Stifteren bag "Lakrids by Johan Bülow", Johan Bülow, har nemlig sat sit sommerhuspalæ til salg.

Kæmpe boliggevinst i sigte

45.000.000 kroner.

Så meget koster "lakridskongens" sommerhus, som ligger i det ultra populære Tisvildeleje på den nordsjællandske kyst.

Her får man intet mindre end 309 kvadratmeter, som fordeler sig i fire store værelser, og en 3.651 kvadratmeter stor grund. Sommerhuset kan også prale af at ligge i forreste række til vandet.

Johan Bülow erhvervede boligen tilbage i 2020 for 28.240.000 kroner. Hvis sommerhussalget går som planlagt, scorer han en boliggevinst på 16.760.000 kroner!

Ifølge Boliga er sommerhuset udbudt til 68 procent over den gennemsnitlige pris for de sommerhuse, der for øjeblikket er til salg i Tisvildeleje.

Se det flotte sommerhus her.

Her ses det flotte sommerhus, som ligger lige ud til vandet. Foto: Boliga