Efter at have givet en bankende udsolgt koncert i Lille VEGA i starten af juni måned er Myles Smith klar til at indtage Store VEGA med sine eminente popsange i 2025

VEGA og Live Nation præsenterer

MYLES SMITH

FREDAG 14. MARTS 2025

STORE VEGA

Engelske Myles Smith har spillet guitar siden han var ni år gammel, og den erfaring har han taget med sig, da han skrev streaming-sensationerne “Solo” og “My Home”. Førstnævnte har allerede over 40 millioner afspilninger på Spotify og fremviser Smiths talent for at blande folk, americana og pop til et mix, der er svært at slippe igen.

Med inspiration fra den musik, han lyttede til som barn, begyndte han sin karriere med at synge covers af Chris Martin, Mumford & Sons og Ed Sheeran, men det var hans fortolkning af The Neighbourhoods “Sweater Weather”, der fik tingene til at rykke for ham. Siden da har han samlet over 90 millioner globale streams af sin egen musik.

I 2024 udgav han EP’en ”You Promised A Liftime”og spillede en udsolgt turné i Storbritannien, USA og Europa, hvor han bl.a. spillede for en helt udsolgt sal i Lille VEGA. Nu er han klar til at gentage succesen igen og kommer til Store VEGA på sin tour i 2025.

Billetpriser: 285 kr. + gebyr
Billetsalget starter 21. juni kl. 10.00 via vega.dk
livenation.dk og ticketmaster.dk.

Følg pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.