Det sydkoreanske musik- og kreative kollektiv, DPR, indtager K.B. Hallen på deres The Dream Reborn World Tour

DPR: THE DREAM REBORN WORLD TOUR

LØRDAG 2. NOVEMBER 2024

K.B. HALLEN

DPR, også kendt som Dream Perfect Regime, er et sydkoreansk pladeselskab og kreativt kollektiv, der startede i 2015 i Seoul. Kollektivet iværksætter, instruerer, producerer og redigerer projekter for dets mangfoldige liste af talenter på mange forskellige medieplatforme. Til efteråret vil man kunne opleve tre af DPRs medlemmer på dansk jord når de indtager K.B. Hallen.

DPR ARTIC

DPR ARTIC sluttede sig til DPR i 2019 og er kendt blandt fans for sine DJ-optrædener. Han fik sin debut til Head in the Clouds LA samme år. I 2021 var han med til at producere videoen og sangen "SYNC" til SYNC PACK, en kampagne med DPR og Adidas, samt temasangen "Set It Off" til 2022 League of Legends Mid-Season Invitational (MSI). I 2024 udgav han sit første album, ”[KINEMA]”, hvor han stod bag produktionen og var med til at skabe det overordnede koncept.

DPR CREAM

DPR CREAM er en mester når det kommer til at producere musik og er en af nøglepersonerne i DPR, både som artist og producer. Hans musik er kendt for at vække følelserne med en blanding af alternativ og moderne lyd. Med sine tidligere singlealbums og tracks på DPR ARCHIVES, har han opbygget en bred fanbase på verdensplan, og bevist at han har musikalske evner og en kunstnerisk stil som ingen andre.

DPR IAN

Christian Yu begyndte at komponere og skabe musik under aliasset DPR IAN i slutningen af 2015 som et af de grundlæggende medlemmer af DPR. DPR IAN fungerer som chefinstruktør og redaktør. Kendt for sin skarpe kunstneriske vision og omhyggelige opmærksomhed til detaljen, er DPR IAN blæst frem på scenen som soloartist. Hans udgivelser udvisker grænserne mellem pop, R&B, rock og elektronisk musik i en himmelsk rejse der dykker ned i emner som selvrefleksion og spiritualitet.

Billetpriser: 485,- + gebyr.

Billetsalget starter 14. juni kl. 10.00 via livenation.dk og billetlugen.dk.

Live Nation presale starter torsdag 13. juni kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger.

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb