Myles Kennedy i Pumpehuset 28. oktober 2024

En af nullernes mest populære hard rock vokalister, Myles Kennedy kommer til Pumpehuset til efteråret. Black River Delta kommer med som support.

Han er en produktiv sangskriver, powerfuld vokalist og dygtig guitarist, og så tuner Myles Kennedy ind på rytmen i sine omgivelser og følger strømmen. Som frontmand for Alter Bridge har hans stærke vokal, åbenhjertige tekster og skarpe riffs drevet gruppens globale indflydelse som en guld-certificeret, arena-fyldende naturkraft gennem mere end to årtier.

Som sanger for Slash og The Conspirators har han siden 2010 imponeret publikum med sit register. Han er en populær samarbejdspartner, der er lige så komfortabel på et nummer med Disturbed, Halestorm og Sevendust som han er med Gov’t Mule og Darryl “DMC” McDaniels. Det er også derfor, han har genereret over 1 milliard samlede streams, opnået guld- og platin-certificeringer verden over, begejstret utallige fans, og KERRANG! har udråbt ham til “en af rockens bedste vokalister.” Han har skabt sin egen niche.

I 2021 udgav han sit anerkendte andet album, The Ides of March. Det imponerede ved at opnå i alt fire #1 debuter på tværs af tre lande, hvor det toppede Billboard US Top Current Hard Music Chart, UK Official Rock & Metal Chart og Official Independent Album Chart samt Canadas Hard Music Albums Chart. Udover at generere over 10 millioner streams, modtog det positiv kritik fra American Songwriter, Guitar.com, LoudWire, Guitar World og flere. RIFF kaldte det “en fantastisk og must-listen plade,” mens Classic Rock Magazine gav det “4,5 ud af 5 stjerner” og skrev, “The Ides of March understreger Myles Kennedy som en musikalsk kraftpakke.” Med to soloalbum bag sig og udsolgte turnéer i bakspejlet, følger hans tredje fuldlængde LP, The Art of Letting Go [Napalm Records], af en skarpt udviklet intuition, ledet af singlen “Say What You Will.”

Billetpriser: 280 kr. gebyr.
Det officielle billetsalg starter fredag 14. juni kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb