Lindab A/S

Lindab lancerer ny Vent Tools app - et praktisk værktøj til ventilationsbranchen

Vi er stolte over at præsentere den seneste udgave af Lindabs populære Vent Tools app. Den nye opdatering tager brugeroplevelsen til et nyt niveau og giver unikke værktøjer til at forenkle og strømline arbejdet i ventilationsbranchen.

Med den nye app styrker vi vores satsning på at tilbyde innovative og brugervenlige løsninger til vores kunder i ventilationsbranchen. Vi har lyttet til vores brugeres ønsker og har nu opdateret både interface og funktioner, hvilket vil gøre det endnu nemmere for vores brugere.

Valg af funktioner

• Kanalberegning. Find den optimale kanalstørrelse, der er energieffektiv og nem at installere. Først vælger du kanalgeometrien. Derefter vælger du, hvad du vil beregne. Indsæt så dine værdier og resultatboksen og ”slideren” bliver herefter justeret i overensstemmelse hermed.
  • Beregning af forskydning. Geometrien omkring højde/side forskydning af rørstrenge med T-stykker og forskellige bøjninger kan beregnes for at afkorte rør korrekt.
  • Måling af luftmængde. Med denne funktion kan du beregne k-faktorer for luftarmaturer, kontrolventiler og flowmålere.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

I en tid, hvor digitalisering er afgørende for succes, er Vent Tools et perfekt eksempel på Lindabs kontinuerlige investering i at levere innovative løsninger, der holder sig på forkant med branchens behov. Vi stræber altid efter at være en pålidelig og progressiv partner for vores kunder og vil fortsat tilbyde produkter og løsninger af høj kvalitet, der gør arbejdslivet lettere og mere effektivt i ventilationsbranchen.

For yderligere information og for at downloade den seneste opdatering af Vent Tools, besøg lindab.dk/venttools

Thomas Skjøth Eriksen
Marketing Projektleder, Lindab A/S
thomas.eriksen@lindab.com

Om Lindab

Lindab er en international svensk koncern fremstiller produkter og systemløsninger til forenkling af byggeri og forbedring af indeklima til byggeindustrien og ventilationsbranchen.
Koncernen har 5.000 ansatte i 20 lande. Lindab har sit danske hovedkontor i Haderslev og beskæftiger 500 medarbejdere fordelt i flere afdelinger i Danmark.

Følg pressemeddelelser fra Lindab A/S

Flere pressemeddelelser fra Lindab A/S

Lindab køber den danske ventilationsvirksomhed Venti31.5.2024 14:23:41 CEST | Pressemeddelelse

Lindab supplerer sine nuværende aktiviteter i Danmark med opkøbet af Venti A/S. Opkøbet giver Lindab bedre geografisk dækning og øget produktion af ventilationskanaler. Venti fremstiller cirkulære og rektangulære ventilationskanaler og er distributør af ventilationsprodukter, såsom lyddæmpere, fittings og en lang række tekniske produkter til luftdiffusion. Salg og distribution foregår to steder i Danmark, uden for Aarhus og København. Venti sælger ikke Lindab produkter på nuværende tidspunkt. "Venti er en kundefokuseret virksomhed med solid viden om ventilation," siger Heino Juhl, administrerende direktør for Lindab Danmark. "Det danske marked sætter pris på kvalitetsprodukter, og ligesom Lindab producerer Venti ventilationskanaler i den højeste tæthedsklasse. Når Venti bliver en del af Lindab, vil vi sammen give vores kunder i hele Danmark den bedste service med de korteste leveringstider. Vi ser frem til at udvikle virksomheden yderligere sammen med administrerende direktør og medeje

Ny salgsingeniør til Lindabs ventilationsafdeling25.1.2024 09:53:36 CET | Nyhed

Vi er glade for at byde Steffen Bang velkommen til Lindab. Steffen er ny salgsingeniør i ventilationsafdelingen og skal rådgive vores kunder i det midt- og nordjyske inden for vores ICS (Indoor Climate Solutions) løsninger. Steffen er uddannet maskinmester og har tidligere været selvstændig. Han har stor erfaring med industriventilation, salg, projektering og ledelse. Tøv ikke med at kontakte Steffen til dit næste ventilationsprojekt. Han træffes på ☎ 26 46 45 49 eller 📧 steffen.bang@lindab.com.

Årshilsen 2023 fra ventilationsafdelingen12.12.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Efter et ekstraordinært 2022 for hele byggeriet fortsatte 2023 i et blandet og udfordrende spor. Det har også været tilfældet for Lindab, selvom vi egentlig har kunnet holde aktiviteten rimelig høj i 2023. I store dele af 2022 og 2023 er produktionsomkostningerne steget markant, og det har ændret vilkårene for branchen. Højere energi- og materialepriser var meget håndgribelige modstande i især første del af 2023, og vi står lige nu på tærsklen til en vinterperiode, hvor der er lidt usikkerhed om retningen for f.eks. stålpriserne. Stålværkerne forsøger at holde priserne oppe, men vi håber samlet set, at mindre efterspørgsel vil holde priserne nogenlunde i ro, og det kommer både vores kunders og Lindabs forretning til gode. Samlet set er vi fortrøstningsfulde, når det kommer til at holde driftsomkostninger og priser på et fornuftigt niveau, der dog samlet set er højere end i perioden før de seneste par års urolige markeder. Lindabs salgsdirektør, Puk Spencer, ser tilbage på et omskifteli

Gaveregn med Lindab Julekalender27.11.2023 15:37:00 CET | Aktuelt

Lindabs traditionsrige julekalender starter den 1. december. Vi ønsker at sprede juleglæde ved at give vores kunder og venner muligheden for at vinde flotte præmier hver dag i december frem til og med den 24. december. Lindab nisserne er allerede i fuld gang med at pakke gaver ind. Vores julekalender er en fantastisk mulighed for at sprede glæde og samtidig vise vores påskønnelse for vores kunders støtte i løbet af året. Vi opfordrer dig til at deltage og være med til at sprede julestemning. Lad os sammen skabe en uforglemmelig jul fyldt med overraskelser og glæde. I julekalenderen gemmer der sig hver dag en ny og spændende præmie bag hver låge. Hvem ved, måske bliver du dagens heldige vinder. For at deltage skal du blot besøge os på www.lindab.julekalender.dk og åbne dagens låge. Vær opmærksom på, at du kun kan deltage én gang om dagen, men du har chancen for at vinde en ny præmie hver dag. Tilmeld dig HER, så sender vi dig hver dag en mail, så er du sikker på, at du ikke glemmer din