Apollo Rejser

Apollo Sports udvider med endnu flere skirejser

Apollo Sports udvider sin skisatsning og lancerer nu skirejser til intet mindre end fem unikke snedestinationer i Georgien, Italien, Tyrkiet, Bulgarien og Grækenland.

Apollo Sports lancerer nu skirejser til fem nye snedestinationer i Georgien, Italien, Tyrkiet, Bulgarien og Grækenland.

Nordens største arrangør af træningsrejser udvider løbende sin portefølje med nye destinationer, hoteller og endnu mere sport. Og nu tager Apollo Sports, som er en del af Apollo Rejser, sin investering i skirejser til et helt nyt niveau med førsteklasses skipakker til nogle af verdens bedste sneparadiser.

”Vi bestræber os hele tiden på at skabe autentiske rejseoplevelser. Derfor vælger vi nu at løfte nye og eksotiske skidestinationer, som de færreste kender til. Fælles for dem er dog, at de har alt, hvad man behøver, lige fra et moderne liftsystem til varierede pister og, ikke mindst, snegaranti. Det giver vores rejsende mulighed for at opleve bjerge og sne i verdensklasse samt naturligvis nye kulturer og spændende gastronomi,” fortæller Daniel Giray, sportsdirektør hos Apollo Rejser.

Apollo Sports nye skirejser passer til alle – lige fra de rutinerede atleter til de aktive familier. Uanset hvilken destination man vælger, er man sikret et aktivt eventyr af høj kvalitet til usædvanligt gode priser. Sammenlignet med andre kendte skisportssteder kan en familie således spare tusindvis af kroner ved at booke deres vinterskiferie til en af ​​de nye spændende destinationer.

Fem eksotiske skiparadiser
I alt lancerer Apollo skirejser til fem nye destinationer: Gudauri i Georgien, Parnassos i Grækenland, Bansko i Bulgarien, Erciyes i det verdensberømte Kappadokien i Tyrkiet samt Alagna i de italienske alper.

Georgien er kendt af de fleste for sine gastronomiske og kulturelle oplevelser, men landet byder altså også på fantastisk skiløb på piste og off piste. De imponerende Kaukasusbjerge byder på over 70 kilometer pister, fem meter sne og uendelige muligheder for freeride.

”Vi har allerede haft et par skiture til Georgien i samarbejde med Xtravel, og tilbagemeldingerne har udelukkende været positive. Det er den perfekte kombination af førsteklasses skiløb, lokal kultur, unik gæstfrihed og, ikke mindst, overkommelige priser, som vi ser frem til at gøre det nemmere for flere at opleve,” forklarer Daniel Giray.

I den nye satsning viser Apollo også en helt ny side af sommerfavoritterne Grækenland, Bulgarien og Tyrkiet. I Parnassos, Grækenlands største skidestination, får man fx skiløb med havudsigt, moderne lifte, et bredt udvalg af pister for alle aldre og, ikke mindst, en uovertruffen atmosfære i byen Arachova. Man kan desuden nemt kombinere skioplevelserne med historiske input i Delphi samt lægge turen omkring hovedstaden Athen.

Erciyes i Tyrkiet opfylder også enhver skientusiasts drøm. Den snesikre destination i Tyrkiet er både budgetvenlig, moderne og interessant, og derudover giver den fantastiske beliggenhed nogle uforglemmelige udflugtsmuligheder til det eventyrlige Kappadokien.

Praktisk information:
Apollos nye skirejser udbydes i første omgang fra København. Priserne starter fra DKK 6998,-. Prisen inkluderer fly, hotel m. morgenmad, transfer og bagage.

Download
Download

Om Apollo Rejser

Apollo Rejser er en af Nordens førende rejsearrangører med en million rejsende om året. Vi arrangerer traditionelle pakkerejser, træningsrejser, cruise, storbyferier og fleksible pakkerejser, hvor du selv vælger rejsemål, rejselængde og hotel. Sammen med specialrejsearrangørerne Golf Plaisir, Lime Travel og Xtrabel samt træningsresortet Playitas er Apollo en del af DER Tour Nordic AB. Vi arbejder aktivt med bæredygtige rejser og har været Travelife-certificerede siden 2016. Læs mere på Apollorejser.dk.

Følg pressemeddelelser fra Apollo Rejser

Flere pressemeddelelser fra Apollo Rejser