Aktiv teambuilding – AWA Teambuilding

Er vi havnet i et videospil? Eller i optagelserne til et reality TV-program. Eller sker det her i den virkelige verden? og slipper vi overhovedet levende ud herfra?

Nej, det er hverken videospil eller reality-TV. I er i den virkelige verden, men under ordnede forhold. Du og dine kolleger er i gang med et Escapegame hos Teamquest, én blandt mange ideer til firmaarrangement, som egner sig glimrende til teambuilding. I kan trygt stole på, at I slipper levende ud!

Teambuilding på sjove og spændende måder

Hvis nogen forsøgte at lave teambuilding på et seminar, hvor deltagerne sidder xx timer på deres stole i virksomhedens største mødelokale, ville resultaterne næppe være imponerende, og der ville være stor risiko for, at deltagerne forlod seminaret uden andet udbytte end hovedpine og en øm bagdel. Findes der ingen bedre ideer til firmaarrangement?

Det gør der heldigvis. AWA Teambuilding tilbyder mange anderledes, aktive og spændende ideer til firmaarrangement, der er som skabt til formålet – selvom eksempelvis escaperooms også finder bred anvendelse i private sammenhænge som ved polterabends, fødselsdage og andre anledninger.

Prøv escaperoom i København

Escaperoom København minder faktisk om både videospil og flere reality TV-programmer, eller rettere spiller på samme tangenter som disse. Mystiske huse og udfordrende arealer er et gammelt tema, som blev brugt i litteraturen, længe inden spilkonsoller og fjernsyn blev opfundet. Også i horror-litteratur og gyserfilm, men Timequest understreger, at deres escaperooms ikke er skræmmende eller uhyggelige. Ingen bliver tvunget til at gøre noget, de ikke har lyst til, og enhver kan forlade rummet, hvis de vil.

På jeres vej gennem et escaperoom møder I forskellige "cubes" eller bokse, der indeholder diverse gåder og mysterier, og det gælder om at løse så mange som muligt. I det klassiske Escapegame er deltagerne opdelt i teams på hver 3-5 personer, der har 1 time til at flygte fra huset ved at knække koder og løse gåder.

Glade medarbejdere er gode medarbejdere

AWA Teambuilding tilbyder også mange andre ideer til firmaarrangement, og ikke kun med teambuilding som det eksplicitte hovedformål. De mange ideer til firmaarrangement kan bruges som slet og ret et fornøjeligt tiltag, som gør medarbejderne glade. Som AWA skriver på sin hjemmeside:

Glade medarbejdere er gode medarbejdere – og gode medarbejdere giver gode resultater. Så simpelt er det.

Ideerne til firmaarrangement er mange og varierede. Der tilbydes både udendørs og indendørs aktiviteter – og i virksomheder og brancher, hvor arbejdet primært foregår indendørs, kan et udendørs arrangement gøre underværker for deltagernes trivsel.

Cykeloverdækninger og affaldshuse med sedumtag11.6.2024 12:50:22 CEST | Pressemeddelelse

Cykeloverdækninger og affaldshuse spiller en vigtig rolle, når der skal være orden og system på fællesområderne i en boligforening eller ved virksomheder og kommunale institutioner. Overdækninger skal gerne være funktionelle og æstetisk tiltalende, så de bidrager med noget positivt til fællesskabet i boligforeningen. En overdækning med grønne tage giver en mere inspirerende udsigt til kønne planter fremfor kanalplast, tagpap eller andre mere traditionelle tagbeklædninger. Biobag Zenzo tilbyder et bredt udvalg af overdækkede cykelparkeringer og affaldsskure, der er yderst velegnede til boligforeninger og kommunale områder. Mange af modellerne leveres med mulighed for sedumtag, som tilføjer et grønt element til boligområderne, hvilket kan forbedre beboeres og borgeres trivsel. Sedumtag på cykeloverdækninger og affaldshuse Et sedumtag er et grønt tag beplantet med sukkulent planter. Udover at Sedumtag er pænt, har det en række fordele: Sedumtag tiltrækker bier og andre insekter og forbedr

Et hjerte til den du elsker7.6.2024 12:24:08 CEST | Pressemeddelelse

Når sommeren kommer, mærker man sommerfuglene i maven på ny. Kærligheden kigger frem, og måske har du en person i dit liv, som betyder noget helt særligt for dig. Det kan du vise for personen på mange forskellige måder, du kan fortælle, du kan synge, og du kan sågar forære en sød gave. Måske har du overvejet at forære et smykke, og så er en hjerte halskæde oplagt, som hver eneste dag kan minde personen om, hvor meget du elsker og holder af vedkommende. Du kan læse lidt med i artiklen her og få inspiration til, hvorfor du bør overveje at forære en smuk og symbolsk hjerte halskæde. Hjertet symboliserer kærlighed En hjertehalskæde er nemlig helt oplagt til at vise din kærlighed og omsorg. Hjertet har for altid været symbol på både kærlighed, det livsvigtige organ, det skriftlige symbol og den smukke figur rummer flere ord end man kan forestille sig. Hjertet symboliserer kærlighed, omsorg, tillid og meget mere, og er således et oplagt symbol på din kærlighed til en helt særlig person. Et m