Mentech öppnar 146 Drop-in points i samarbete med Kjell & Company i Norden

Mentech har nu ingått ett samarbete med Kjell & Company för att erbjuda en ny banbrytande "Drop-in"-lösning för smidigare reparationer av elektronikprodukter. Detta samarbete syftar till att skapa en verklig win-win-win-lösning för privatkunder, företag och partners i Sverige och Norge. Genom detta avtal kan kunder nu besöka någon av Kjell & Companys många butiker för att lämna in produkter för reparation, som sedan skickas till Mentech för professionell felsökning, reparation och hantering.

Marcus Haglund (CCO Mentech), Fredrik Albertsson(CM SWE Mentech), David Palm (CRO Kjell) standing next to each other

Marcus Haglund, CCO på Mentech Group, uttalar sig:

"Vi har arbetat hårt med att introducera vår Drop-in-lösning på den svenska och norska marknaden, och därmed sökt den perfekta partnern. Vi behövde ett hyperlokalt butiksnätverk med ett kompletterande produktsortiment till våra tjänster och framför allt en partner som erbjuder exceptionella kundupplevelser. Kjell & Company var en 'match made in heaven'. Genom detta strategiska samarbete kommer vi närmare våra kunder än någonsin förut, och erbjuder dem en smidigare och bättre kundresa som vi för tillfället inte ser på dessa marknader."

Vad innebär detta för kunderna?

Med detta samarbete kan kunder nu enkelt ta sina enheter till någon av Kjell & Companys 146 butiker i Sverige och Norge, för att sedan få dem miljövänligt skickade till Mentech. Våra skickliga tekniker från Mentech står redo att ta emot och reparera dessa enheter, oavsett om det är smartphones, surfplattor, laptops eller annan konsumentelektronik det rör sig om. Vi garanterar att elektroniken hanteras med största expertis och omsorg.

Fördelar med vårt nya koncept:

Bekvämlighet: Med 146 butiker är det enkelt att hitta en nära sig.

Smidig service: Drop-in innebär att man inte behöver boka tid i förväg.

Toppkvalitet: Våra erfarna tekniker säkerställer att ens elektronik repareras med största precision och kvalitet.

Ett starkt partnerskap.

Kjell & Company är en välkänd återförsäljare av elektronik och teknologiprodukter i både Sverige och Norge. Med deras omfattande butiksnätverk och vår expertis inom elektronikreparationer, bildar vi tillsammans ett starkt partnerskap som gynnar kunderna. Vårt gemensamma mål är att leverera problemfri, snabb och pålitlig service i världsklass.

Vi ser fram emot att hjälpa dig!

På Mentech ser vi fram emot att erbjuda denna nya tjänst och hjälpa dig med dina elektronikbehov. Vi är övertygade om att vårt samarbete med Kjell & Company kommer att göra din vardag enklare när det gäller reparation av elektronik.

Besök din närmaste Kjell & Company-butik idag och upplev fördelarna med vårt nya "Drop-in"-koncept!

Andra språk

Följ Mentech A/S