Mentech åpner 146 Drop-in punkter i samarbeid med Kjell & Company i Norden

Fredrik Albertsson (CM SWE Mentech), David Palm (CRO Kjell), Marcus Haglund (CCO Mentech)

Marcus Haglund, CCO i Mentech Group, uttaler:

"Vi har jobbet hardt med å introdusere vår Drop-in-løsning på det svenske og norske markedet, og dermed søkt den perfekte partneren. Vi trengte et hyperlokalt butikknettverk med et komplementært produktsortiment til våre tjenester og fremfor alt en partner som tilbyr eksepsjonelle kundeopplevelser. Kjell & Company var en 'match made in heaven'. Gjennom dette strategiske samarbeidet kommer vi nærmere våre kunder enn noen gang før, og tilbyr dem en smidigere og bedre kundereise som vi for øyeblikket ikke ser på disse markedene."

Hva betyr dette for kundene?

Med dette samarbeidet kan kunder nå enkelt ta sine enheter til en av Kjell & Companys 146 butikker i Sverige og Norge, for deretter å få dem miljøvennlig sendt til Mentech. Våre dyktige teknikere fra Mentech står klare til å motta og reparere disse enhetene, uansett om det er smarttelefoner, nettbrett, bærbare datamaskiner eller annen forbrukerelektronikk det dreier seg om. Vi garanterer at elektronikken håndteres med største ekspertise og omsorg.

Fordeler med vårt nye konsept:

Bekvemmelighet: Med 146 butikker er det enkelt å finne en i nærheten.

Smidig service: Drop-in betyr at man ikke trenger å bestille tid på forhånd.

Topp kvalitet: Våre erfarne teknikere sikrer at elektronikken repareres med største presisjon og kvalitet.

Et sterkt partnerskap:

Kjell & Company er en velkjent forhandler av elektronikk og teknologiprodukter i både Sverige og Norge. Med deres omfattende butikknettverk og vår ekspertise innen elektronikkreparasjoner, danner vi sammen et sterkt partnerskap som gagner kundene. Vårt felles mål er å levere problemfri, rask og pålitelig service i verdensklasse.

Vi ser frem til å hjelpe deg:

Hos Mentech ser vi frem til å tilby denne nye tjenesten og hjelpe deg med dine elektronikkbehov. Vi er overbevist om at vårt samarbeid med Kjell & Company vil gjøre din hverdag enklere når det gjelder reparasjon av elektronikk.

Besøk din nærmeste Kjell & Company-butikk i dag og opplev fordelene med vårt nye "Drop-in"-konsept!