Kendt fra DR: Her får du landets bedste massageordning

Det landsdækkende massagekoncept, RaskRask, som blev fremhævet i "Løvens Hule", har som mål at levere den bedste massageordning i Danmark. Med et udvalg af femstjernede behandlere, moderne teknologiske løsninger og et engageret team, bestræber de sig på at levere professionel massageordning med minimal administration.

Efterspørgslen på massageordninger har været stigende de seneste år, hvilket skyldes en øget opmærksomhed på trivsel og velvære på arbejdspladserne, fortæller Albert Kirk Iversen, der er grundlægger af RaskRask.

"Vi har oplevet en markant stigning i interessen for massageordninger i hele landet de seneste par år. Det er ofte virksomheder, hvor medarbejderne sidder ned i lange perioder, der søger at afhjælpe og forebygge de skavanker, der opstår ved stillesiddende arbejde. Andre virksomheder ønsker at fastholde og tiltrække dygtige medarbejdere ved at tilbyde massage som en medarbejderfordel. Det er en fantastisk måde at give medarbejderne et naturligt afbræk i arbejdsdagen."

Albert Kirk Iversen understreger, at massage ofte ses som en investering i medarbejderne, da det kan reducere antallet af sygedage og skabe mere energiske og motiverede medarbejdere, der trives bedre på deres arbejdsplads.

Femstjernede behandlere over hele landet

RaskRask har høje standarder for både behandlere og medarbejdere, og de fokuserer på at sikre en god oplevelse fra booking til behandling. Alle behandlere udvælges omhyggeligt baseret på både faglige og menneskelige kompetencer.

"Vi har otte års erfaring med at tilbyde massage i kundens eget hjem, og vi ved derfor, at det ikke er nok at give en god massage. Det er også vigtigt, at behandleren kan skabe en tryg og professionel oplevelse fra det øjeblik, de træder ind ad døren. Det handler i høj grad om at lytte, fornemme og forstå den enkelte kundes behov," siger Albert Kirk Iversen.

Gode oplevelser skaber ringe i vandet

RaskRask tilbyder massageordninger over hele landet og samarbejder med flere prominente danske virksomheder og offentlige institutioner. Ifølge Albert Kirk Iversen har deres succes ikke været baseret på massiv markedsføring, men på stabilitet og hårdt arbejde.

"Vi har faktisk blot fokuseret på at levere en professionel oplevelse hver eneste gang, og det har skabt ringe i vandet. Særligt hos offentlige institutioner vægter referencer højt. Hvis én styrelse har gode erfaringer med et samarbejde, så vælger andre styrelser typisk den samme udbyder."

Man behøver ikke at være en stor virksomhed eller offentlig institution for at få en massageordning hos RaskRask. De tilbyder nemlig skræddersyede løsninger til virksomheder af alle størrelser. Hvis du vil høre mere om mulighederne for en massageordning på din arbejdsplads, kan du kontakte RaskRask på telefon 93880063 eller via e-mail på info@raskrask.dk.