MODULEX-GRUPPEN

MODULEX GRUPPEN OFFENTLIGGØR NY CFOO

Modulex Gruppen er glade for at kunne annoncere udnævnelsen af Mikkel Arreborg som Chief Finance og Operations Officer med base i koncernens hovedkvarter i Billund. Mikkel har en baggrund som CFO med en dokumenteret track record for strategisk finansielt lederskab og operationel ekspertise på tværs af forskellige brancher.

I løbet af sin tid som CFO hos Auto Solutions Group demonstrerede Mikkel enestående færdigheder i at styre finansielle operationer på tværs af et konglomerat af virksomheder. Hans ansvarsområder omfattede tilsyn med budgettering, finansiel rapportering og aktiv deltagelse i bestyrelsesmøder. Han stod især i spidsen for en omfattende omstrukturering af økonomiafdelingen og implementerede nye systemer og processer for at øge effektiviteten. Mikkel spillede en afgørende rolle i det succesfulde opkøb af Etac Bil i Norge, hvor han viste sin instrumentelle rolle i opkøb og integrationer.

"Det er mig en stor ære at blive en del af Modulex-teamet", siger Mikkel Arreborg. "Jeg er meget begejstret for at deltage i den spændende rejse, der ligger forude for koncernen, og den enestående mulighed for at lære af og bidrage til alle Modulex enheder på tværs af forskellige lande og kulturer."

Før han kom til Modulex Gruppen, havde Mikkel betydelige roller hos bl.a. PwC og BDO. Han har en kandidatgrad i revision og en diplomuddannelse i erhvervsøkonomi med speciale i regnskab og økonomistyring.

Ketil M. Staalesen, CEO i Modulex Gruppen, er begejstret for udnævnelsen af Mikkel og udtaler: "Jeg er virkelig begejstret for, at Mikkel har besluttet sig for at blive en del af vores team. Det er en meget vigtig rolle i fremtiden for den globale koncern, og det er en rolle, jeg arbejder meget tæt sammen med. Jeg var imponeret over Mikkels strategiske sans, hans umiddelbare observation af, hvordan han kunne gøre en forskel, og hans begejstring for at lære og lære alle forretningsenhederne at kende globalt."

Mikkel er en indflydelsesrig leder, der er forpligtet til at fremme et samarbejdsmiljø og bidrage til Modulex' formålsdrevne virksomhedskultur.

For mere information om Modulex, besøg vores hjemmeside https://modulex.com/ eller kontakt vores medierelationsteam på media@modulex.com

Om Modulex Gruppen:

Modulex blev grundlagt i 1963 af LEGO Koncernen og har siden 2009 været ejet af ledende partnere og eksterne investorer og er globalt førende inden for visuel kommunikation. Med rødder i dansk design excellence og et modulært skiltningskoncept har Modulex udviklet sin platform med design, wayfinding, skræddersyede løsninger og brandimplementeringer. I 2019 lancerede Modulex fabrikken i Billund, som er både ISO 9001 og 14001 certificeret, en bæredygtig produktlinje og blev tildelt Green Network-diplomet for 10. gang i træk. Den multinationale koncern har flere produktionsfaciliteter globalt. Koncernen er repræsenteret i over 300 byer i 45 lande.

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240522566437/da/

DK