Det albumaktuelle svenske metalcore band, Imminence, vender tilbage til København og spiller i Pumpehuset torsdag 20. februar 2025 i forbindelse med deres The Black Tour - Scandinavia 2025

Anført af vokalist og violinist Eddie Berg, guitaristerne Harald Barret og Alex Arnoldsson, Peter Hanström på trommer, samt Christian Höijer på bas, vender Imminence tilbage til København i 2025.

Imminence udgav deres nyeste album, "The Black", i april 2024. Albummet markerer en ny æra for bandet med en mørkere og mere intens lyd, der kombinerer deres karakteristiske metalcore med symfonisk metal og elektroniske elementer. "The Black" byder på kraftfulde vokaler, tunge guitar-riffs og følelsesladede tekster, der udforsker temaer som lidelse, forløsning og indre kampe.

Imminence har opnået mere end 100 millioner streams og har mere end 350.000 følgere. Bandet er vokset til at blive et af de mest interessante og unikke alternative acts på scenen.

Der bliver smæk på til februar 2025 når det svenske metalcore band kan opleves i Pumpehuset.

Billetsalget starter fredag 24. maj kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb