Den franske singer-songwriter, Slimane, annoncerer sin første verdensturné og besøger København til februar 2025

Efter sin rørende og spektakulære Eurovision-optræden tager Slimane på verdensturné i begyndelsen af 2025, hvor man kan opleve ham live i DR Koncerthuset, Studie 2, d. 12. februar 2025.

I 2016 vandt Slimane den 5. sæson af The Voice i Frankrig. Siden da er hans karriere kun gået fremad, med ikke mindre end 2 millioner solgte albums, 1 million publikummer til hans shows og næsten 2 milliarder streams på verdensplan. Derudover repræsenterede sangeren Frankrig ved Eurovision Song Contest 2024, hvor han gik hele vejen til finalen og endte på en 4. plads.

Fra pianobarerne i Paris Pigalle, hvor han begyndte karrieren, til udsolgte Arena-turnéer, viser Slimanes sin vedholdenhed, talent og passion. Hver af hans musikalske optrædener er som en bølge af styrke, sårbarhed og kærlighed, hvor han formår at skabe en uforglemmelig og følelsesmæssig forbindelse med sit publikum. Derfor bliver hans koncerter ofte beskrevet som en uforglemmelig oplevelse.

Gør ikke glip af denne enestående aften, når Slimane besøger DR Koncerthuset, Studie 2, d. 12. februar 2025.

Billetsalget er startet via livenation.dk og drkoncerthuset.dk

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.