Effektiv og økonomisk selskabsstiftelse online

Billigselskab har siden sin grundlæggelse i 2014 hjulpet tusindvis af iværksættere med at stifte både anpartsselskaber og enkeltmandsvirksomheder. Deres skarpe fokus på effektivitet og brugervenlighed har ført til udviklingen af en imponerende platform, der gør det let for iværksættere at stifte deres virksomhed.

Historien bag billigselskab

Billigselskab blev grundlagt med en klar vision om at forenkle og effektivisere selskabsstiftelsesprocessen. Virksomhedens primære mål er at tilbyde en hurtig, nem og omkostningseffektiv løsning til dem, der ønsker at starte deres egen virksomhed. Gennem årene har Billigselskab demonstreret, at denne mission har været en stor succes, og i dag er de en pålidelig samarbejdspartner for talrige iværksættere.

Billigselskab går ud over blot at være en platform for selskabsstiftelse. Ud over at hjælpe med oprettelsen af enkeltmandsvirksomheder og anpartsselskaber tilbyder de også ekspertise inden for selskabsændringer. Dette omfatter ændringer i virksomhedens navn, formål, vedtægter, gældsbrev og overdragelsesaftaler.

Sådan opretter du et ApS hos billigselskab

1. Udfyld formularen og foretag betaling: Start processen ved at udfylde den nødvendige formular og foretag betalingen. Derefter skal du underskrive dokumenterne.
  2. Overfør selskabskapital til Billigselskab: Overfør selskabskapitalen til vores klientkonto. Dette sikrer, at kapitalen er klar til registreringen.
  3. Selskabet registreres hos Erhvervsstyrelsen: Billigselskab tager sig af registreringsprocessen hos Erhvervsstyrelsen. Vi håndterer alle de nødvendige skridt for at sikre en smidig proces.
  4. Bekræftelse af selskabskapital: Vi sørger for, at selskabskapitalen bliver bekræftet af en advokat, gennem vores samarbejde med Advodan. Dette er en vigtig juridisk procedure.
  5. Modtagelse af CVR-nummer: Når Erhvervsstyrelsen har registreret dit selskab, vil du modtage dit CVR-nummer samt alle de nødvendige dokumenter for dit selskab.
  6. Opret en erhvervskonto: Efter modtagelsen af dit CVR-nummer skal du oprette en erhvervskonto. Dette trin er vigtigt for din virksomheds økonomiske operationer.
  7. Tilbageføring af selskabskapital: Når din erhvervskonto er oprettet, vil vi tilbageføre selskabskapitalen til denne konto. Dette sikrer, at dine finansielle midler er korrekt placeret.
  8. Selskabet er nu oprettet: Med alle de tidligere trin fuldført, har du nu succesfuldt oprettet et ApS med hjælp fra Billigselskab. Læs mere om oprettelse af selskaber her.

Fordele ved et anpartsselskab

En af de største fordele ved et anpartsselskab er det begrænsede personlige ansvar, som ejerne har. I et ApS er ejernes ansvar for virksomhedens gæld og forpligtelser begrænset til deres indskud i selskabet. Dette betyder, at personlige aktiver som hjem og bil er beskyttede, hvis virksomheden skulle løbe ind i økonomiske problemer. Desuden giver et ApS en høj grad af fleksibilitet i forhold til kapitalstruktur og ejerforhold. Det er relativt let at overdrage ejerandele eller tiltrække yderligere investering ved at udstede flere anparter.

Anpartsselskaber har sin egen separate skattepligt, hvilket betyder at overskuddet i virksomheden beskattes som selskabsskat, hvilket er lavere end din personlige indkomstskat. Det kan være en fordel, især hvis virksomheden har til hensigt at lade overskuddet blive i virksomheden til investeringer, vækst eller fremtidige udgifter. Stift dit anpartsselskab her.

Stift din enkeltmandsvirksomhed hos Billigselskab

Nedenfor ses en gennemgang af processen for stiftelse af enkeltmandsvirksomhed gennem billigselskab:

1. Udfyld vores formular.
  2. Modtag aftalebrev til underskrift på mail.
  3. Underskriv sikkert med dit MitID.
  4. Returner dokumentet automatisk.
  5. Vi sørger for oprettelsen hos Erhvervsstyrelsen.
  6. Modtag CVR-nummer og dokumenter på mail, senest inden for 24 timer.

Billigselskab.dk stræber efter at gøre hele processen så billig og effektiv som muligt, så du hurtigt kan komme i gang med din enkeltmandsvirksomhed uden besvær. Start din enkeltmandsvirksomhed i dag

At påbegynde din egen enkeltmandsvirksomhed behøver ikke at være en kompleks affære. Tværtimod er det en proces, der kan gøres med minimale ressourcer.

Konklusion: En værdifuld partner for iværksættere

Billigselskab er mere end blot en serviceudbyder; det er en uvurderlig partner for dem, der drømmer om at grundlægge deres eget selskab. Deres enkle og omkostningseffektive tilgang til selskabsstiftelse samt deres ekspertise inden for selskabsændringer gør dem til en essentiel ressource for danske iværksættere. Med en vision om at gøre iværksætteri mere tilgængeligt end nogensinde før, har Billigselskab bevist, at det er muligt at forenkle og accelerere selskabsstiftelsesprocessen online, og dermed bidrage til en mere dynamisk iværksætterkultur i Danmark. Læs mere om Billigselskab.dk.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti