Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 2024

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner.

Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.

Da de kun var 16 år gammel, udgav Bean deres selvfinansierede, uafhængige gennembrudssingle, 'Worldwide Torture' på YouTube. Singlen har 5,5 millioner visninger på platformen, mens deres anden single 'Saccharine' indtil videre har mere end 66 millioner visninger.

I 2020 udgav Bean deres uafhængige debut EP, ''Worldwide Torture''; en indspildning med fem sange, der balancerer hårdtslående lyrik med drømmeagtige pauser, melodiske popkvæd og med indflydelse fra trap metal.

I 2023 var Jazmin Bean hovednavn på Spotifys Misfits Ball 2.0 og leverede fremragende optrædener ved The Great Escape og Download-festivalerne.

I februar 2024 udgav Bean deres meget ventede debutalbum, ''Traumatic Livelihood'', og i denne forbindelse drager de på turné og besøger Pumpehuset 13. oktober 2024.

Billetsalget starter fredag 24. maj kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb