LEGOLAND Billund

LEGOLAND® hoteller får Tripadvisor pris - Blandt de 10% bedste i verden ifølge gæsternes anmeldelser

Hotel LEGOLAND®, LEGOLAND® Castle Hotel og LEGOLAND® Holiday Village er alle blevet anerkendt med Tripadvisors Travellers' Choice-prisen, som hvert år tildeles top 10% af de bedste hoteller verden over på baggrund af gæsters anmeldelser til Tripadvisor

Alle tre overnatningssteder i LEGOLAND® Billund; Hotel LEGOLAND®, LEGOLAND® Castle Hotel og LEGOLAND® Holiday Village, har netop modtaget Tripadvisors Travellers' Choice-prisen for 2024 inden for hotelbranchen. En pris som tildeles hoteller, der konsekvent leverer en fantastisk oplevelse til deres gæster, på baggrund af de anmeldelser og vurderinger, som gæsterne selv giver hotellerne efter deres besøg.

- Jeg er så stolt af, at alle vores tre overnatningssteder får Travellers' Choice-prisen for 2024. Det betyder meget for mig og mit team at vide, at det vi gør, giver vores gæster så gode oplevelser, at de anmelder os blandt top 10% af de bedste hoteller i verden. Det er en fantastisk anerkendelse at få for vores arbejde, og det er jeg meget taknemmelig for, siger Kari Brandsgård, der er Hotel Director i LEGOLAND Billund.

Vundet for tredje år i træk

Faktisk er det tredje år i træk, at alle tre overnatningssteder modtager Tripadvisors Travellers' Choice-prisen og dermed forbliver på pladsen over de top 10% bedste hoteller i verden. Og går vi flere år tilbage, har Hotel LEGOLAND®, LEGOLAND® Castle Hotel og LEGOLAND® Holiday Village opnået prisen flere gange på kryds og tværs.

- At få Tripadvisors Travellers' Choice-prisen for alle vores hoteller én gang er rigtig flot, men at modtage den for tredje år i træk er simpelthen fantastisk. Jeg er meget stolt af mit team, som hver dag gør en kæmpe indsats for at give vores gæster den bedst mulige service og oplevelser i verdensklasse. Det betyder også meget for både mit team og vores produkt, at vi er en del af Merlin Entertainments, hvor vi videndeler og udvikler vores hoteloplevelse på tværs af parkerne verden over, siger Kari Brandsgård.

About Tripadvisor

Tripadvisor, the world's largest travel guidance platform*, helps millions of people each month** become better travelers, from planning to booking to taking a trip. Travelers across the globe use the Tripadvisor site and app to discover where to stay, what to do and where to eat based on guidance from those who have been there before. With more than 1 billion reviews and contributions, travelers turn to Tripadvisor to find deals on accommodations, book experiences, reserve tables at delicious restaurants and discover great places nearby.

Tripadvisor LLC is a wholly owned subsidiary of Tripadvisor, Inc. (Nasdaq: TRIP). The subsidiaries of Tripadvisor, Inc. own and operate a portfolio of travel media brands and businesses, operating under various websites and apps, including the following:

www.bokun.io, www.cruisecritic.com, www.flipkey.com, www.thefork.com, www.helloreco.com, www.holidaylettings.co.uk, www.jetsetter.com, www.niumba.com, www.seatguru.com, www.viator.com.

*  Source: SimilarWeb, unique users de-duplicated monthly, September 2023

** Source: Tripadvisor internal log files