Den svenske singer/songwriter og rockikon, Thåström, giver sin hidtil største koncert på dansk jord i K.B. Hallen til marts

THÅSTRÖM

LØRDAG 8. MARTS 2025

K.B. HALLEN

Thåström tager på en stor arenatour næste år med start i Fyrishov i Uppsala den 30. januar. Undervejs på den 13 shows lange tour besøger han også K.B. Hallen 8. marts i København, inden touren afsluttes i Avicii Arena i Stockholm den 15. marts. Inden touren udgiver han sit 11. album i efteråret.

Med uformindsket vitalitet, karisma og musikalsk intensitet formår Thåström at blive mere relevant for hvert år, der går. I dag er hans betragtninger mere intime, arrangementerne mere åbne, og tempoet lavere, men hans næsten patenterede lydbillede bevarer den samme følelse af akut nødvendighed. Dette er forklaringen på hvorfor han både har formået at fastholde sit gamle publikum mens han konstant tiltrækker nye generationer af fans.

Billetpriser: stå 450 kr. + gebyr, sidde 550 kr. + gebyr

Billetsalget starter 16. maj kl. 10:00 via livenation.dk og billetlugen.dk

Der vil være presale 15. maj kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Tour-oversigt

30 januari – Fyrishov, Uppsala

1 februari – Conventum Arena, Örebro

7 februari – Saab Arena, Linköping

8 februari – Vida Arena, Växjö

14 februari – Scandinavium, Göteborg

15 februari – Halmstad Arena, Halmstad

27 februari – Noliahallen, Umeå

28 februari – Luleå Energi Arena, Luleå

1 mars – Östersund Arena, Östersund

7 mars – Malmö Arena, Malmö

8 mars – K.B. Hallen, Köpenhamn

14 mars – Spektrum, Oslo

15 mars – Avicii Arena, Stockholm

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.