Alm. Brand Group hyrer ny koncerndirektør med ansvar for erhvervskunder

Alm. Brand Group har ansat Lone Kyhl Hendriksen som ny koncerndirektør med ansvar for koncernens flere end 50.000 erhvervskunder, forsikringsmæglere og erhvervspartnerskaber.

Lone Kyhl Hendriksen kommer fra en stilling som direktør for Telia Privat, ligesom hun er en del af koncernledelsen i Telia Danmark.

-Jeg ser utrolig meget frem til at få Lone med på holdet. Lone har en bred kommerciel erfaring fra både privat- og erhvervskundemarkedet og har succesfuldt ledet flere større transformationer, senest hos Telia, siger Camilla Amstrup, der er Chief Commercial Officer i Alm. Brand Group.

-Lone har desuden dokumenteret succes med at drive vækst og forbedre såvel kunde- som medarbejdertilfredshed. Kombineret med en solid forsikringsbaggrund gør det Lone til den helt rigtige erhvervsdirektør for Alm. Brand Group, siger Camilla Amstrup.

Lone Kyhl Hendriksen, 53, er uddannet Cand.merc.int fra CBS og bor i Rungsted med sin ægtefælle og parrets tre drenge:

-Jeg glæder mig utrolig meget til at tage aktiv del i den spændende transformation, som koncernen er midt i, og sammen med mit team udleve potentialet med de stærke brands, vi har i markedet, siger Lone Kyhl Hendriksen.

Alm. Brand Group er i dag Danmarks næststørste skadesforsikringsselskab, men størst på erhverv. Codan er især stærk på de største virksomhedskunder, mens Alm. Brand har stærke kompetencer på de mindre og mellemstore virksomheder.

Lone starter i Alm. Brand Group senest 1. september 2024.

Ny koncerndirektør for Erhverv i Alm. Brand Group

Alm. Brand Group er landets næststørste forsikringskoncern. Vi har flere end 700.000 kunder og består af de fire brands Alm. Brand, Codan, Privatsikring og Erhvervssikring.

JunkFood opruster – indgår partnerskab med Alm. Brand Group12.9.2023 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Endnu flere af gadens folk skal have et ordentligt måltid mad. Det er ambitionen for konceptet JunkFood, der tilbereder og uddeler mad fra overskudsvarer, og som derfor ønsker at indgå flere partnerskabsaftaler med erhvervsvirksomheder. Som JunkFoods første finansielle virksomhedspartner ønsker Alm. Brand Group at være med til at understøtte den ambition til gavn for nogle af samfundets svageste.

JunkFood opruster – indgår partnerskab med Alm. Brand Group7.9.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse