Stjernekomikeren Jimmy Carr kommer til København

Den prisvindende komiker og tv-vært, med den velkendte latter, er atter klar til at få verden til at grine, når han tager på tour med sit nye show med den sigende titel Laughs Funny, som han kommer forbi Falkoner Salen med i foråret 2025.

Sidst Jimmy Carr gæstede Danmark, optrådte han for to gange udsolgt Koncertsal i DR Koncerthuset - næste forår kan endnu flere danske fans se frem til at opleve ham, når han denne gang rykker ind i Falkoner Salen.

Jimmy Carr har allerede en over 20 år lang karriere som standup komiker, vært på flere prominente tv-shows og en fornem række priser på sit CV, og han har formået at få millioner af mennesker i hele verden til at vride sig af grin med sin karismatiske sorte humor og hårdtslående comedy.

Heldigvis stopper den britiske stjernekomiker ikke der. I 2025 er Carr klar til igen at få verden til at grine med sit nye standup show Laughs Funny, hvor han i bedste Jimmy Carr stil er hurtig som en galophest på fødderne med sine knivskarpe oneliners.

Jimmy Carr er populær i Danmark og har optrådt for udsolgte sale ved sine seneste besøg. Danske fans skal altså være hurtige bag tasterne, hvis man vil opleve (eller genopleve) den populære brite og hans standup i verdensklasse i Falkoner Salen til april.

JIMMY CARR
FALKONER SALEN, KØBENHAVN / 4. APRIL 2025