ØNDI bringer popstjerneenergi indpakket i industriel klubfest til de danske spillesteder i 2024

ØNDI-fans og de danske spillesteder landet over kan godt begynde at glæde sig til aftener med grænsesøgende og eksplosive liveshows, når bandet drager på danmarksturné i efteråret 2024.

ØNDI
ØNDI FOTO: PR

ØNDI er en kraftfuld fusion af ungdommelig punkenergi, generations bevidst humor og kompromisløse produktioner, der skaber en unik og inkluderende liveoplevelse, der er blevet anbefalet og refereret til på tværs af branchen.

Frontmand Tobias Bjergs karismatiske tilstedeværelse fører publikum ind i et rum af ungdommelig selvdyrkelse, hvor ØNDI udfordrer reglerne på den danske musikscene. Hvor mange andre højenergiske liveartister lægger op til mosh-pits og voldsomme live shows, appellerer ØNDI til at festen skal være for alle, og lægger i stedet op til inklusion og dans.

Det unge band blev dannet i 2021 med drømmen om et projekt, der kunne udfordre og afprøve alt. Deres lyd, der blev etableret på deres debut-EP ‘COPY PASTE’, bevæger sig mellem elektronisk pop og industriel punk, og skabte bølger i den danske undergrund. De har siden da skabt en pakke nye sange som får debut på scenerne i 2024, som trækker inspiration fra mere dansable genrer som bass-house og punk-pop.

ØNDI skyder nu deres popstjerneenergi på vejene og indtager scener på tværs af landet og de er parate til at influere publikum med deres karakteristiske charme og efterlade et snert af tinnitus i ørerne og kærlighed i kroppen på dem, der oplever deres intense og eksplosive liveoptrædener.

ØNDI TOUR 2024

PLATFORM K, HORSENS – 18. OKTOBER