Simon Talbot varmer op for stand-up stjernen Gabriel Iglesias i Royal Arena

Inden Gabriel Iglesias går på scenen i Royal Arena lørdag 8. juni, sørger en af Danmarks bedste komikere, Simon Talbot, for at få publikum til at trille ned af stolene af grin med sin vanvittig underholdende comedy.

// presse

Simon Talbot er en af Danmarks helt store comedy-darlings, hvor han med sin entusiasme og sprudlende fortællerglæde gang på gang har leveret solid underholdning til folket, bl.a. med sine onemanshows: Damp (2011), Talle Alene i Verden (2014), Mr. Copenhagen (2016), Make Denmark Great Again (2018), Danish Invasion (2020) og Optur (2021). Simon Talbot er desuden kendt for sin deltagelse i en lang række TV-shows, bl.a. med sit eget sketchshow på TV2 ZULU, været med i Comedy Fight Club, og var vært på TV2’s store lørdagsshow Bingo Banko.

Simon Talbot har altid elsket at stå på en scene og lave stand-up. Han underholder med historier, der tager udgangspunkt i hverdagen og hans liv: Fra computerspil og alt for korte akillessener til opvæksten som Jehovas Vidne og hans stordrikkende irske far. Simon giver publikum sin egen, krøllede version af livet og det kvitteres med grin, så det gør ondt i mavemusklerne, og stående bifald.

Gabriel Iglesias, også kendt som ”Fluffy,” har fået publikummer på hele kloden til at grine i over 20 år. Hans kombination af vild historiefortælling, parodier, skøre vittigheder og karisma har sikret ham fans fra aldersgrupper og baggrunde - hvilket har gjort ham til en af verdens mest populære komikere. Han sælger store venues ud i hele verden med sine comedyshows, der er notorisk kendt for at have fuld fart på både humor og charme.

Danmark er ingen undtagelse, hvor han ved sit seneste besøg i 2022 optrådte for en fuld sal i Royal Arena. Til sommer lægger han vejen forbi samme sted med sit nye comedyshow, hvor publikum kan glæde sig til at skraldgrine under mantraet Don’t Worry, Be Fluffy.

GABRIEL IGLESIAS - DON’T WORRY BE FLUFFY TOUR + SUPPORT: SIMON TALBOT
LØRDAG 8. JUNI – ROYAL ARENA, KØBENHAVN