Business Wire

VALTECH

Del
Valtech fuldender opkøb af Kin + Carta

Valtech, den globale leder inden for Experience Innovation, har i dag fuldendt sit opkøb af det digitale transformations-konsulenthus Kin + Carta. Den strategiske investering cementerer Valtechs position inden for transformationsprocesser, og giver virksomheden endnu flere muligheder for at støtte Fortune 500-virksomheder og velkendte brands, der ønsker at imødekomme ændrede forbrugerkrav, opbygge stærke tekniske løsninger og drive bæredygtig vækst.

Der er multimedier i denne pressemeddelelse. Se hele meddelelsen her: https://www.businesswire.com/news/home/20240428953418/da/

For at se dette indhold fra mms.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

L-R: Kelly Manthey (CEO of Kin + Carta) and Olivier Padiou (CEO of Valtech) (Photo: Business Wire)

”Valtechs vision har altid været at blive verdens mest indflydelsesrige Experience Innovation-virksomhed. Med opkøbet markerer vi en afgørende milepæl for at opnå netop det,” siger Olivier Padiou, administrerende direktør for Valtech og fortsætter:

”Ved at bringe Kin + Cartas omfattende ekspertise og kundeliste ind i folden går vi ind i en ny og spændende æra. Vi vil hjælpe brands med at sætte nye standarder inden for intelligente og personlige oplevelser, drevet af data og AI.”

”Som to visionsdrevne virksomheder føles det naturligt for Valtech og Kin + Carta at forene kræfter. Med vores komplementære kapaciteter og en fælles vision for vores branche er vi meget stærkere sammen. Vores kunder og teknologipartnere vil se øjeblikkelige fordele ved et bedre og bredere udvalg af tjenester. Samtidigt vil vores medarbejdere nyde godt af de udvidede karrieremuligheder,” siger Kelly Manthey, administrerende direktør for Kin + Carta.

Opkøbet, der er værdisat til £239m, finansieres af en kombination af aktionærkapital og ekstern gæld, og resulterer i, at Kin + Carta tages af fra London Stock Exchange. Kelly Manthey, administrerende direktør for Kin + Carta, bliver administrerende direktør for Valtech Americas, og Chris Kutsor, finansdirektør for Kin + Carta, overtager rollen som finansdirektør for Valtech Americas, begge med øjeblikkelig virkning. Kelly og Chris vil også blive en del af Valtechs direktion.

Indtil nu har Valtechs vækststrategi fokuseret på stærk organisk vækst kombineret med opkøb af specialiserede virksomheder med komplementære styrker. Det har gjort det muligt for virksomheden at levere enestående bredde og dybde i sit tilbud inden for Experience Innovation. Opkøbet af Kin + Carta er en centralt milepæl, da transaktionen bringer Valtech tæt på at levere 1 mia. USD i omsætning. Opkøbet er Valtechs største investering inden for kategorien Experience Innovation og bekræfter virksomhedens ledende position.

Stærkere sammen

Det strategiske opkøb vil placere Valtech helt i front, når det kommer til Experience Innovation, idet virksomhederne fusionerer banebrydende teknologi, konsulentbistand og kreativt design for at redefinere, hvad der er muligt for virksomheder på tværs af alle sektorer og discipliner.

Ved at samle to anerkendte markedsledere inden for deres respektive områder vil den kombinerede styrke af Valtech og Kin + Carta tilbyde følgende til kunder og partnere:

  • Global skala: Kin + Cartas betydelige tilstedeværelse i USA og Storbritannien, sammen med dets leveringscentre i LATAM og SEE, styrker yderligere Valtechs tilstedeværelse på vigtige vækstmarkeder og tilføjer 1.900+ konsulenter, ingeniører og data scientists til sit globale hold på 6.000 medarbejdere.
  • Nye segmenter: Valtech udvider sin portefølje inden for detailhandel, finans, bilindustri og offentlig sektor og når nye kunder inden for landbrug og andre vertikaler.
  • End-to-end levering: Valtech styrker sin ekspertise inden for digital handel og oplevelsesdesign med Kin + Cartas kapaciteter inden for cloud, produktudvikling, data og enterprise AI.
  • Udvidede tilbud: Sammen kan Valtech og Kin + Carta kryds-sælge en mere robust palette af tilbud og sammen forfølge større strategiske muligheder. Derudover tilføjer Kin + Carta Amerikas største bilproducent samt ledende finansielle institutioner, detailhandlere og distributører (blandt flere) til Valtechs portefølje.

Vil levere værdi for kunder

”Experience Innovation kræver en holistisk strategi, der sømløst integrerer cloud, data og AI, app-modernisering og kundeorienterede digitale kanaler. Dette "innovationskontinuum" skaber førsteklasses kundeoplevelser, der driver bæredygtig vækst. I Valtech adskiller vi os ved at fokusere på hele økosystemet, da ægte transformation kræver mere end blot at løse individuelle problemer,” siger Olivier Padiou, administrerende direktør for Valtech.

Valtechs tilgang gør det muligt for kunde at skabe mere sømløse, tilpassede og personlige kundeoplevelser. Ved at binde alle brikkerne sammen og sikre, at hvert område støtter de andre, har Valtechs arbejde ikke kun en øjeblikkelig forretningsmæssig indvirkning, men forventer også at føre til langsigtet vækst.

Med Kin + Cartas dybe ekspertise inden for cloud, data og AI vil Valtech være i stand til at levere transformative forretningsmodeller, der skubber til grænserne for, hvad der er muligt i branchen. Dét skaber en kraftfuld katapult for innovation og vækst.

Om Valtech

Valtech er et Experience Innovation-konsulenthus, der har til formål at skabe bedre måde at opleve verden på. Med fokus på at levere enestående forretningsresultater, giver vi brands mulighed for at springe rammerne for best practise. Ved at kombinere håndværk, kategorier og kulturer hjælper vores 6.000 eksperter i 23 lande virksomheder med at bringe værdi af en digitalt accelereret verden. Det er i skæringspunktet mellem indsigt og perspektiver, at vi udnytter kraften af data, AI, kreativitet og teknologi for at opnå Experience Innovation for mange af verdens mest kendte brands, herunder L’Oreal, LVMH, Mars, P&G, Volkswagen og Dolby. Læs mere om vores arbejde på valtech.com.

Om Kin + Carta

Kin + Carta er en global konsulentvirksomhed inden for digital transformation. Vi støtter fremsynede virksomheder med fokus på vækst og bæredygtighed. Det gør vi ved at skabe intelligente oplevelser, drevet af data og bygget i skyen. Vores 1.900 konsulenter, ingeniører og data scientists bringer teknologiens og oplevelsens kraft til verdens mest indflydelsesrige virksomheder. Sammen hjælper vi organisationer med at accelerere deres digitale rejse, hurtigt innovere, modernisere systemer, styrke teams og optimere for fortsat vækst. Vi er Kin + Carta, og vi bygger en verden, der fungerer bedre for alle. For mere information, besøg kinandcarta.com.

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240428953418/da/

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com
DK

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

Aurigene Oncology Limited Announces Encouraging Initial Data From 1st Two Cohorts of Phase 1 Study of AUR112, an Oral Small Molecule Inhibitor of MALT1, in Relapsed/Refractory Lymphoid Malignancies2.12.2025 14:00:00 CET | Press release

Aurigene Oncology Limited, a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel therapies in oncology,today announced initial clinical results from 1st two cohorts of its ongoing Phase 1 clinical trial evaluating AUR112 in patients with relapsed or refractory lymphoid malignancies. Early findings show that AUR112 is safe, well tolerated, demonstrating meaningful clinical activity, with objective responses observed across multiple lymphoma subtypes, including Mantle Cell Lymphoma (MCL) and Marginal Zone Lymphoma (MZL). “We are very encouraged by the early results of the first two cohorts from our Phase 1 study of AUR112,” said Dr. Murali Ramachandra, CEO. “AUR112 has shown a promising initial clinical profile, achieving an overall response rate of 63.6% in the efficacy-evaluable population and 58.3% in the intent-to-treat group. These strong early data, combined with its distinct preclinical and safety characteristics, reinforce our belief that AUR112 has the potential to become

AdvanCell Initiates Phase 2 Expansion Trial of ADVC001, a Novel Targeted Alpha Therapy for Prostate Cancer2.12.2025 14:00:00 CET | Press release

Clinical development of 212Pb-ADVC001 (ADVC001) is advancing rapidly with encouraging Phase 1b data presented at ESMO 2025 The Phase 2 expansion will evaluate 160 MBq and 200 MBq doses of ADVC001 using a randomized, multi-dose-response design and adaptive dosing strategies to optimize clinical outcomes across three indications: metastatic hormone-sensitive prostate cancer (mHSPC) and metastatic castration-resistant prostate cancer (mCRPC) in pre-chemotherapy and post-177Lu-PSMA radioligand therapy (RLT) settings AdvanCell, a clinical-stage radiopharmaceutical company developing innovative targeted alpha therapies for cancer, today announced the initiation of the TheraPb Phase 2 expansion trial (NCT05720130) evaluating its lead investigational candidate, ADVC001, in metastatic prostate cancer. The news follows the encouraging Phase 1b dose escalation results presented at the European Society for Medical Oncology (ESMO) 2025 congress that showed a favorable safety profile and compelling

Luma AI Opens for International Business With Former WPP Executive Jason Day Leading New London Office2.12.2025 14:00:00 CET | Press release

Establishment of the London office follows Luma AI’s $900 million Series C investment led by HUMAIN - marking the company’s first major step towards international scale with plans to deepen partnerships across the UK, European Union, and Saudi Arabia in the first phase of expansion.Former Monks and WPP executive Jason Day was appointed Head of EMEA to launch Luma AI internationally and drive worldwide growth across creative, advertising, gaming, and entertainment sectors.Luma AI plans to add 200 new jobs in London in 2026. Luma AI, the frontier artificial intelligence company building multimodal AGI intelligence and known for its flagship product Dream Machine, today announced a major step in its global expansion with the opening of its first international office in London, UK. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251202217704/en/ LUMA AI OPENS FOR INTERNATIONAL BUSINESS WITH FORMER WPP EXECUTIVE JASON DAY LEADING

Eventbrite Enters into Definitive Agreement to Be Acquired by Bending Spoons for Roughly $500 Million to Accelerate Eventbrite’s Next Phase of Growth2.12.2025 13:30:00 CET | Press release

Eventbrite stockholders to receive $4.50 per share in cash Eventbrite, Inc. (NYSE: EB), the leading global marketplace for shared experiences, announced today that it has entered into a definitive agreement to be acquired by Bending Spoons, in an all-cash transaction valued at approximately $500 million. The acquisition is subject to customary closing conditions and approvals, including regulatory approvals and approval by Eventbrite’s stockholders. “For two decades, Eventbrite has stood at the forefront of the experience economy, helping tens of millions to create, discover, and attend unforgettable events,” said Luca Ferrari, Bending Spoons CEO and Co-Founder. “Joining forces with Bending Spoons will accelerate innovation and strengthen Eventbrite’s tools and resources to bring even more people together through shared live experiences for many years to come. As longstanding fans, we’ve identified a few opportunities that we’re excited about exploring with the Eventbrite team after cl

Armis Recognized for Innovation; Named to Inc. Best in Business List for the Second Consecutive Year2.12.2025 13:00:00 CET | Press release

Annual list spotlights companies and leaders delivering meaningful results for their industries, customers and future growth Armis, the cyber exposure management & security company, today announced that it has once again been named to Inc.’s Best in Business list, specifically highlighted in the Best in Innovation category for 2025. Inc.’s annual Best in Business Awards celebrate the exceptional achievements and contributions of companies that have made a profound impact on their industries and on society at large. “Armis rapidly innovates and continuously enhances our comprehensive Cyber Exposure Management Platform so that global organizations can proactively protect against cyber threats before there’s any impact,” said Yevgeny Dibrov, CEO and Co-Founder of Armis. “Unlike other solutions on the market, Armis addresses the entire lifecycle of managing cyber threats so that security teams no longer reactively respond to breaches. This is a strategic and monumental shift for the indust

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye