Buslæskærme kan være mere end bare et læskur

Læskure til stoppesteder og terminaler er en essentiel del af den offentlige infrastruktur, der tilbyder et komfortabelt og sikkert venteområde for passagerer. Men de kan være mere end bare et funktionelt element. Med innovative designs og smarte funktioner kan busskure forbedre oplevelsen af offentlig transport og bidrage til et mere attraktivt bybillede.

www.zenzo.dk  finder du et bredt udvalg af busstopprodukter, der kombinerer funktionalitet med æstetik. Biobag Zenzo tilbyder flere modeller af busskure, der passer til forskellige behov og omgivelser.

Gør det nemmere at støtte den offentlige trafik med ordentlige buslæskure
Busskurene tilbyder læ og beskyttelse mod vind, regn og sne, hvilket gør ventetiden mere behagelig for passagererne.

Det er godt med siddepladser i busskure, så passagererne kan vente komfortabelt.

En god belysning er vigtigt for at sikre passagerernes sikkerhed, især i mørke omgivelser. Mange af Biobag Zenzos busstop leveres med LED belysning.

Som ekstra service sørger trafikselskaberne for at mange busskure er udstyret med informationstavler, der viser rutenumre, afgangstider og eventuelle forsinkelser. Dette giver passagererne et bedre overblik over den offentlige transport og gør det nemmere at planlægge en rejse. Biobag Zenzos buslæskærme kan tilpasses, så der er plads til informationstavler og lignende.

Alt sammen elementer, der forhåbentlig giver borgerne lyst til at benytte den offentlige trafik.

Vedligeholdelsesfri busskure i flot design
Busskurene fra Biobag Zenzo er designet med fokus på funktionalitet og æstetik. De er lavet af moderne materialer som aluminium, stål og hærdet glas, som er materialer af høj kvalitet, der sikrer en lang levetid. Buslæskærmene fås i forskellige farver og designs, der kan tilpasses til forskellige omgivelser.

Flere af busskurene kan leveres færdigmonteret på en betonplade. Det betyder at du blot skal have et plant underlag klar. Derefter kan busskuret sættes på plads af en kran i løbet af kort tid. Derefter er busskuret klar til brug.

Nogle af buslæskærmene fra Biobag zenzo kan leveres med sedumtag og solcellepaneler, samt ekstra stærkt hærdet glas, der er robust over for hærværk.

Biobag Zenzo tilbyder skræddersyede løsninger, der passer til dine specifikke behov, så gå ind på www.zenzo.dk  for at se mere om deres store udvalg af busstopprodukter.

Media Group Denmark lancerer nyt medie: Altomkendte29.5.2024 16:08:30 CEST | Pressemeddelelse

Media Group Denmark (MGDK) har netop lanceret deres nyeste digitale platform, Altomkendte, som er dedikeret til at levere nyheder og indhold om kendte personer fra både ind- og udland. Denne spændende nyhed bringer en ny dimension til MGDK's medieportefølje, og det lover at tiltrække stor bevågenhed blandt læsere, der interesserer sig for kendisnyheder og underholdning. En unik platform for kendisnyheder Altomkendte er skabt med henblik på at levere opdaterede og interessante historier om kendte personer. Platformen vil dække alt fra de nyeste sladderhistorier og eksklusive interviews til dybdegående profiler og analyser af kendtes livsstil og karriere. Det er MGDK's mål at skabe et medie, der ikke blot underholder, men også informerer og engagerer læserne med troværdig og relevant journalistik. Bag om Media Group Denmark MGDK har i mange år været en førende aktør i mediebranchen, kendt for at levere kvalitetsindhold på tværs af flere platforme. Med lanceringen af Altomkendte fortsætte

Optimal snerydning: Virksomheder og privatpersoner28.5.2024 09:49:55 CEST | Pressemeddelelse

Har du styr på, hvordan du har pligt til at rydde sne? Når vinteren gør sit indtog i Danmark, er det vigtigt at være forberedt på sne og is. Regler er en nødvendighed for at sikre sikkerheden for både private og erhvervsområder. Denne guide dækker reglerne for snerydning, både for private og virksomheder, samt praktiske råd til effektiv snerydning. Regler om snerydning og glatførebekæmpelse For virksomheder er reglerne strammere end for private husejere. Virksomheder har en udvidet pligt til at sikre, at deres ejendomme er tilgængelige og sikre for både medarbejdere og besøgende. Det indebærer, at der skal ryddes sne og saltes hyppigere, og områderne der skal vedligeholdes, kan være større. Manglende overholdelse af disse regler om snerydning kan resultere i betydelige bøder og erstatningsansvar, hvis nogen skulle komme til skade på grund af manglende vedligeholdelse. Det er vigtigt, at virksomheder har styr på reglerne om snerydning, har en plan og måske endda ansætter professionelle