Kirppu Herlev fejrer 8 år med loppefund og hygge

I weekenden kan man gøre et ekstra godt tilbud på standleje i Kirppu Herlev – lørdag d. 4. maj holder butikken nemlig sin 8-års-fødselsdag med masser af flag og balloner og lidt til ganen.

Kirppu Herlev fylder 8 år og fejrer fødselsdag d. 4. maj 2024 med gratis fadøl og sodavand for hele familien. Kirppu Group ApS Kirppu Group ApS

Maj er skudt i gang med varmere dage, og i weekenden kan man fejre det sammen med Kirppu Herlev, når butikken holder fødselsdagsfest lørdag d. 4. maj. Der er masser af feststemning og forårsfornemmelser at komme efter, når dørene åbnes til et godt tilbud på standleje, konkurrencer og gratis fadøl og sodavand. Ud over lidt godt til ganen kan børnene få et billede med Loppen Louie, som også uddeler slikkepinde og krammere.

Hylderne bugner af friske varer, og er det foråret, man går efter, så er der både tøj i lækre pastelfarver, planter og krukker til udemiljøet og ikke mindst fyldt op på godt humør blandt personalet i butikken.

Butikschef Signe Breinbjerg startede i butikken i maj 2023, men da hun ikke nåede at være med til fødselsdagen sidste år, så glæder hun sig ekstra meget til dette års fødselsdagsfest.

"Det er lidt som en jubilæumsfest for mig, fordi jeg kan fejre 1 år i butikken – og det er da skønt at kunne fejre det på denne måde. Jeg glæder mig meget til at hilse på alle dem, jeg er kommet til at lære at kende det sidste år og holde en god fest for dem og os."

Herlev er en af de ældste butikker i Kirppus kæde af loppesupermarkeder, og på de 8 år, butikken har eksisteret, er der blevet skabt en stærk relation til mange af butikkens stamkunder. Her er både nogle, der har været med siden butikken åbnede, og nogen som har startet en stand samtidig, som Signe kom til, og de er nu blevet en fast del af butikken.

Kirppu er stiftet af Morten Bøjland og Claus Andreassen, der for syv år siden introducerede danskerne for loppesupermarkedskonceptet. Den første Kirppu-butik åbnede på Frejasvej i Hillerød i august 2014, og den seneste butik åbnede i Viborg d. 30. september i år (2023).

• Kæden er landsdækkende og har 25 butikker, der ligger i Hillerød, Ringsted, Næstved, Slagelse, Herlev, Holstebro, Herning, Frederikssund, Kolding, Kalundborg, Roskilde, Dalum, Nykøbing Falster, Sønderborg, Holbæk, Aalborg, Hjørring, Horsens, Tilst, Søborg, Glostrup, Valby, Fredericia, Køge og Viborg.