Komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte besøger Hotel Cecil 21. oktober 2024 i forbindelse med deres The FUNNYMOON Tour

Efter de blev gift, valgte komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte en international turné i stedet for en bryllupsrejse. Sammen har duoen udgivet tre comedy albums, alle debuterende som nr. 1 på iTunes' comedy hitlister. Senest blev Natalie Cuomo udnævnt til en af New York Comedy Festivals 2023 ’’Comics To Watch’’ og Dan LaMorte vandt i kategorien ”New Face” på Just For Laughs Comedy Festival i 2023.

Gå ikke glip af en aften fuld af morskab, hvor Natalie og Dan hver for sig deler deres vittigheder, og derefter kommer sammen på scenen til en stor finale.

Oplev Natalie Cuomo og Dan LaMorte på Hotel Cecil 21. oktober 2024.

Billetsalget starter fredag 26. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag 24. april kl. 09:00 (23 timer)

På grund af den massive efterspørgsel på de populære Gramsepektrum-talks, hvor hele 8 aftener allerede er udsolgt, annonceres der nu yderligere 3 talks i København1.10.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Kan du huske den skiferie i ’99, hvor ‘Søvand' og ‘Bademestrene' kørte på repeat i lejligheden? Gramsespektrum kommer til Bremen Teater og Musikhuset Aarhus til en aften med de bedste klip, og en snak om karakterer som Gert K, Richard Zedalius og Ninjaen Bolette. Simon og Peder fortæller også om, hvordan deres fælles kærlighed til rap musikken udviklede sig til et satireprogram, der var unikt for sin tid. Med sig på aftenen har de Mikael Bertelsen – som i øvrigt var redaktør på Gramsespektrum i sin tid – til at styre slagets gang. Var man på sommerens Heartland Festival, så havde man muligheden for at få en forsmag på, hvad folkene bag Gramsepektrum har i vente. Datoer: Fredag 31. januar, Musikhuset Aarhus. (UDSOLGT) Lørdag 1. februar, Musikhuset Aarhus. (UDSOLGT) Søndag 2. februar, Musikhuset Aarhus. (UDSOLGT) Tirsdag 11. februar, Bremen Teater. (UDSOLGT) Onsdag 12. februar Bremen Teater. (UDSOLGT) Torsdag 13. februar, Bremen Teater, København. (UDSOLGT) Tirsdag 1. april, Bremen Teate