Billigblomst A/S

Billigblomst åbner 1 city butik pr. måned

Billigblomst åbner 1 city butik pr. måned. For blot 3 uger siden åbnede de en ny Billigblomst City butik i Valby.

Billede af facaden på Frederiksgade 83

Billigblomst ekspanderer endnu engang med deres nye koncept: Billigblomst City, nu i Aarhus.

For kun tre uger siden åbnede Plantecenter kæden Billigblomst deres 2. butik med deres nye koncept 'Billigblomst City' i Valby. Åbningsdagen blev en stor succes, og Billigblomst er stolte af at annoncere åbningen af deres 3. city butik, denne gang i hjertet af Aarhus- byen hvor det hele begyndte for 13 år siden.

Den nye Billigblomst City-butik slår dørene op den 27. april kl. 8 og vil befinde sig på Frederiksgade 83. Nu kan byboerne i Aarhus altså se frem til en anderledes shoppeoplevelse inden for blomsterindkøb, end de hidtil har været vant til i det store plantecenter i Tilst. Butikken vil være en selvbetjeningsbutik, så man nemt og hurtigt kan handle.

I den nye Billigblomst City butik vil sortimentet være tilpasset bylivet og ikke omfatte det samme omfang som i de store plantecentre. Den høje kvalitet og de lave priser, vil være det samme, som Billigblomst er kendt for.

”Vi modtager fortsat masser af henvendelser fra både kunder og ejendomsmæglere, som ivrigt ønsker os til andre og flere byer. Næste lokation er endnu ikke fastlagt, men én ting er sikkert - vi stopper ikke her” Udtaler ejeren Brian Reenberg, der ser frem til at byde alle århusianere velkommen i den nye butik.

Om Billigblomst

Billigblomst genkendes hos de fleste som et havecenter med lavpris og hvor der ikke er skiltes med rådgivende service og pænt inventar.