Zleep Hotels fortsætter væksten i Schweiz

18. april 2024 – Danske Zleep Hotels kommer til Luzern i Schweiz i slutningen af 2027. Dette bliver det fjerde Zleep hotel i rækken i Schweiz.

Zleep Hotel Luzern
Zleep Hotel Luzern H World International

Säntis Home AG og H World International har nu indgået en franchiseaftale om et nyt Zleep Hotel i Luzern-Emmenbrücke. Hotellet får 138 værelser og en lobby med morgenmadsområde og bar og forventes at åbne i slutningen af 2027. Det bliver det fjerde Zleep Hotel i Schweiz efter Zleep Hotel Lausanne-Chavannes, Zleep Hotel Zürich-Kloten og Zleep Hotel Bern-West, som efter planen åbner i 2024 og 2025.

"Vi ser meget frem til yderligere at etablere Zleep Hotels brandet på det schweiziske marked med Zleep Hotel Lucerne-Emmenbrücke og videreudvikle vores franchise pipeline med vores erfarne partner Säntis Home AG." udtaler Oliver Bonke, CEO i H World International.

Peter Haaber, CEO for Zleep Hotels tilføjer til udtalelsen: ”Vores mål er at drive 40 hoteller med H World International i 2027 – så vi er godt på vej og jeg glædes ved tanken om for alvor at sætte danske Zleep Hotels på Europa kortet.”

Zleep Hotels’ tre brandværdier: Dansk design, skandinavisk enkelthed og kvalitet, hvor det betyder noget går hånd i hånd med selve Zleep konceptet, som fokuserer på kvalitetssenge, en god varieret morgenmad kombineret med tidløs interiør og æstetik.

"Det føles fantastisk at kunne skrive kontrakt med endnu et Zleep Hotel i første halvdel af 2024. At kunne realisere dette projekt i Luzern sammen med ejeren er en drøm, der går i opfyldelse. Luzern var en absolut drømmedestination for os at realisere et Zleep hotel med H World International," siger Rico Zindel, administrerende direktør for Säntis Home AG.

Dette ønske bliver nu til virkelighed i Emmenbrücke, nærmere bestemt i Emmenbaum. Emmenbaum-Nord ligger i grænsefladen mellem Emmenbrücke banegård og det nye Luzern-Nord-distrikt. På grund af sin centrale placering og bytæthed stiller udviklingsprojektet høje krav til byplanlægning, arkitektur, design af åbne rum - og nem adgang til hotellet og seværdigheder i området.

Zleep Hotels er en del af H World Internationals brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris for de mange. I dag består hotelkæden af 14 hoteller i Danmark, et i Spanien, et i Tjekkiet - og 10 nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2027 i samarbejde med H World International.

Vores danske rødder og værdisæt afspejler sig i vores måde at drifte hoteller på. Derfor vil du altid opleve at god service, kvalitet og skandinavisk design går hånd i hånd på vores hoteller, og dét uanset hvilket land du besøger os i.

Om H World International

H World International combines the strengths of seasoned brands with international hotel expertise. The company is represented in Europe, the Middle East, India and Africa, as well as in the Asia-Pacific region, and is advancing expansion with a balanced blend of lease, management, and franchise hotels. Nine unique brands are united under the umbrella of H Rewards – the consumer-focused and simple booking platform and unique loyalty program with more than 218 million members worldwide. H World International is part of H World, one of the world’s largest and fastest growing hotel groups. Further information is available at int.hworld.com.

Steigenberger Icons are extraordinary hotels that combine unique historical value with modern concepts. Steigenberger Porsche Design Hotels combine the distinctive Porsche Design Lifestyle with hospitality and service. At Steigenberger Hotels & Resorts, guests enjoy an unforgettable and top-class hotel experience. Jaz in the City is a lifestyle brand concentrating on music: always in sync, lively, and unique. House of Beats supports local heroes and is an innovative brand with an uncompromising community approach. IntercityHotel is synonymous with flexible mobility and central locations and offers high standards for design and comfort. Maxx stands for what is most important in the mid-scale range of the market. Zleep Hotels offer Danish design, quality, and Scandinavian simplicity at an affordable price. Ji Hotel serves guests with a reserved eastern aesthetic, well-designed technology, and plenty of room for individuality. Book your stay at hrewards.com